Nyfrissad..0

Hell jäää, I am!! Såå jäkla nöjd är ja som vanligt och min syster är verkligen såå himla Duktig!! Jag trivs såå rackarns gött i mitt nya hår och ska denna gång försöka vårda de ännu bättre, så färgen håller sig längre.. För de e ju Lysande!! :-D
Har inte klippt nå idag, eftersom jag sist klippte en bit så sparar jag gärna om de inte behövs. Sen ha man ju sjukt tjockt hår numer då man ha en massa överflöd av hormoner o annat tjafs i kroppen. Så håret e väl ett av de bästa på kroppen just nu kan man säga. Tjockt, fluffigt o välvårdat!! Bra de!!
Sen så filade vi till mina s.k. ögonbryn (läs buskar) så de fick en ny look. Kanske är de dags o fixa fram de ljuva fiiina formerna runt ögena iställer för att låta de växa igen totalt tänkte ja.. :-D
Å lite färg på dem med gjorde verkligen susen.. Nu är jag som en NY människa!! Fantastiskt!!
Tänker inte dela me mig nå foto ikväll eftersom ja nyss kommit hem o här sussar båda mina pojkar. Tröttisarna! Såå, ni få allt vänta tills imöra! Då ni!!

Men vet ni vad.. Snart är de dags för lite bus igen för fröken Johansson! Det vankas ljuvliga stämmor från JLT (John Lindbergs Trio) ute i Söråker o självklart måste jag dit. Lyssna, gunga på kroppen o sedan få gå hem me ett leende på läpparna. Är de inte ljuvligt så säg?! :-)
Jag må va knasig, men sånt kan ja fasiken leva på länge. Träffa lite folk, köra lite bil, få en härlig stämma i mina öron.. Jaa, allt dedär e ju bara såå himla gött!
Min kära mor hon förstår då sig inte på mig. Eller rättare sagt är de faktiskt fler som kanske inte gör de.. MEN, sålänge jag gillar de och mår fantastiskt gött av de så är de ju toppen. Inte sant??
Då gör de mig inget att ja e klumpig, på tjocken och blir sjukt trött dagen efter. Nää, de tar jag. Bara jag få ha en härlig kväll tillsammans med goda vänner och med en massa annat ruskigt trevligt folk.
Komma blii suuuper!! Tjoohoo!!
Nää, nu få ja fasiken sluta surra om de. Vill ju att de ska va imorn jue.. Laddad!! Nu nu nu.. :-)
Får snällt sitta kvar i båten o vänta tills den 26 April då de intar scenen i Söråker!!

Något som däremot får mig att tappa mycket av min energi och får mig att bli helt slut i huvudet är när min goding ti son drömmer en massa tokiga drömmar. Är de inte om Scooby så är de om nå annat monster.. Å jisses, detta kan verkligen få mig på sjukt kasst humör.. Som imorse.. Pjuuh..
Junior började med att knacka några gånger. Jag tänker, "-Nej, vägra kliva upp! Inte nu.." Såg ju även att de va mörkt ute fortf, så inte va de morgon iaf.. Men men.. Han gav sig inte. Till slut knatade han in till oss o viskade.. "-Mammaaaaa, kan du kommaaaaa?!?" Jag såg de mer som en order.. "-Kom hit, jag vill de nu!" Ungefär..
Men jajja.. Gick in till honom, men ingeting va då bra. Han provade att somna me oss, men nejnej, där va de ju trångt o varmt.. Hua!! Å de gå ju baske mig inte för sig..
Till slut efter många om och men låg han kvar i sin säng. Men då va de ju M:s tur att kliva upp på jobbet. O ljust hade de också blitt.. SUCK!! Där rök min sovmorgon, tänkte ja.. Å så blev de..
Vid den tiden insåg ju junior att de va morgon och visst skulle han minsan upp han med. Såå, just ikväll förstår ja om M ville sussa tidigt. Även ja komma snart dimpa ner i snarklådan o drömma sött ända tills imorn. De kan ja säga!! För fy sjutton.. Vill ju verkligen inte få detta som nån vana.. Hur orka man då lixom?!?
03.45 va klockan då han vaknade till.. Vad e de för tid?!? De e ju för sjutton MITT I NATTEN!! Eller hur?? Jag komma verkligen förkorta mina livs levande år om jag ska behöva stiga upp den tiden en längre period. De kan ja ärligt säga. Jag skulle fasiken aldrig klara av de.. Hua mig!!

Såå, kan vi inte alla hålla tummarna för att Linusen kan sussa åtminstone ti klockan 8 imorgon.. Skulle ju faktiskt inte vara helt fel.. Mami o Papi behöver sömn, vilket han också behöver..
Bort bort bort me hans knasiga drömmar o ge oss lite lugn o ro nu!! De behövs!! :-) Pjuuuh..

Ska kanske inta sängen ja me.. Börja svida i ögonen.. Å då är de väl sussadags? Jajja.. Återkommer som sagt imorn me pics på nya looken.. Whoohooo!! :-P

Hoppas ni alla har en ToppenFreeeda!!

Toooodells!!

/Mariana

Postat den 2012-04-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar