Onsdag... ♥1

Ännu en Onsdag är kommen och just denna onsdag bli lilla Linnéa 10 veckor!!! Jösses, vad tiden springer iväg.. Hon blir ju stora tööösen!! ♥ Mammas lilla gofis..
Min stora gofis är just nu på skolan o ska strax hämtas. Ikväll vankas det träning för honom, som han längtar!!

Själv ska ja på bilbingo o dra hem storkovan!! Jajjemän!! :-) Wish me luck!! Hehehe..

Igår va jag o töösa på bvc och hade ett s.k. mammasamtal. Bara för att se så mamman (jag) mår bra efter förlossningen och att man inte hamnat i en depression.. Vilket ändå är ett under att jag inte gjort nu, trots att ja haft mina låga dagar. Men jaa, ni som följt mig vet ju att vissa stunder ha ja bara varit helt orkeslös.. :-/
MEN, nu är de minsan mycke bättre och vardagen löper amok... My god vad dagarna går fort! Å jag verkligen pysslar på med allt möjligt!! Göööörskönt!!
Men iaf.. På bvc va vi o där fick vi även väga lite.. hihi.. Lilla krösamajja hade gått upp lite smått sen sist, så nu väger hon på sin 10 veckors dag hela 5310 gram!! :-) ♥
Lillhjärtat ökar, sakta men säkert..

Idag ha vi haft en riktig slappardag här hemma. Sovit, myst och ätit.. Å nu snart e de ju som sagt dags o hämta storebror.. Ladda om honom me mat för att sedan dra iväg på träningen som sagt.. :-) Stora killen!! ♥

Hepp Hepp.. Dehär går ju inte!! Slänger in lite pics sen Linus första riktiga dag på skolan (såklart skulle Takida-tröjan va på) o sen ett kort på lillkrösa som ja knäppte tidigare imorse.. :-) ♥
Mina underbaringar!!! Dom e ju bara för fiiina!! Kan man annat än Älskaaaa.... ♥ ♥
 



/Mariana

Postat den 2012-08-29 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Mormor den 2012-08-29 (19:26:06)

Mormors finaste prins o prinsessa, så fina<3 <3 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar