BM1

Tog en tripp ti Vc idag och koll hos BM.. Allting såg bra ut, men hon tyckte allt att ja va liiiite stor.. Men de kunde ju lätt bli så me andra barnet.. Jajja, svarade jag. Du komme väl ihåg hur ja va sist.. Åsså tog hon upp den journalen och skrattade till.. Mmm, där va du ju också lite stor.. Oooh jaaa!! Svarade jag!! Hahahah..
Den ni!! De e inte alla gånger man tål o höra att man är tjockis o skratta åt de.. :-D
Men trodde hela tiden att de skulle komma kräk när ja satt där o sen när hon skulle kolla magen o hur mitt bäcken mådde så blev de än värre.. Usch usch säger ja bara!! :-/
Ska ringa imorgon så jag får ett s.k. bälte som tydligen ska hjälpa mig att må bättre i ben och kropp.. Så håll tummarna!! :-)

Har fortfarande ett illamående som inte vill ge med sig.. Mår som en räka o önskar att jag kom igen snabbare.. Ska vara hemma från jobb imorgon också, så jag hoppas jag blir piggare framåt helgen och jobb som väntar då.. Jag hatar verkligen att va hemma o må såhär.. Usch usch.. :-/
Klag o klag.. Yepps, de e visst så de kan va ibland.. Jag ska bättra mig, ja loooovar!! Vill bara må lite bättre bara.. Som sagt så va inte direkt magsjuka och grav en sån bra komb.. Hualigen!! :-/
Ska ta till vara på morgondagen och vila i mängder!! Sova o återhämta min trötta kropp.. För de är den nu.. Fy sjutton vilken pärs o bara ta sig ti Vc..

Men ni som inte tror eller säger att jag är stor så kan jag faktiskt säga de också.. ATT JAG ÄR STOR!! La mig direkt överst på kurvan med mitt sf-mått med hela 26 cm.. Jiihaaa!! Den ni!! :-D Hahaaha..
Men samtidigt så gjorde ja ju de me linusen också, å då kom de ju ut en ganska liten grabb me tanke på att jag gick över bra länge också.. :-D Han va ju bara hela 3785 tung den lilla fisen.. :-)
Hoppas på likvärdigt nu kan ja säga!! :-)

Nää, kanske dags o fundera vad pojkarna ska få för middag ida...? Hmm.. Eftersom min egen matlust tryter så satsar jag på nå som jag vet att de båda gillar.. Så vi få se vad de kan bli.. Men nånting iaf.. Sen få ja försöka mumsa i mig lite i varje fall.. Jag kan ju inte bara leva på flytande.. Eller...?!

Men innan ja flyr datan så tänkte ja dela me mig en bild på en Supertjockiiiiis i vecka 25... :-)
Ha ju redan lagt ut den på FB, men för er som inte ha de.. Så här kommer den.. Megatjockiiiiis!! Hohoho..

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-02-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Julia den 2012-02-15 (21:48:26)

Även om du nu är "stor" så har du jättefin mage :) Lite komiskt att man tycker att det är så fint att vara gravid när det gäller andra, men en själv känner sig bara fet som en valross :P

Och du, Libero verkar ha vunnit blöjkriget :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar