Det går åt rätt håll..0

Åt rätt håll går de, men jag är nog långt ifrån pigg. Som de känns nu i varje fall.. Kroppen är helt slut och jag orkar inte mycke.. Usch för magbakterier!! Hua!!
Hoppas jag ska piggna på mig me massa vila och få ta hand om mig själv. De e ju de enda rätta. Inte sant? Jag vill så gärna vara pigg och kunna sätta igång med packandet. Men just nu få de vara.. Bara komma igen känns som en pärs.. Gravid och Magsjuk va verkligen ingen bra komb.. :-/
De värsta va väl att jag sa så stort i Måndags o i Söndags att jag ska minsan inte träffa några som e magsjuka.. Eftersom min syster blitt sjukis.. Så avvaktade me o hälsa på där.. Men nejdå.. Här åkte man på skiten endå, å utan att vi setts.. Nå äré väl nå knasbakterier!! Usch usch!! :-/

Idag känns de endå lite bättre. De e ju såklart en svidande känsla i magmunnen, men jag har kunnat ätit frukost och fått behålla den. Sen ha jag fått sove någorlunda inatt.. Eller ja, vaknat ett par ggr.. Men de e ju som vanligt. Har ju somnat om ganska direkt efter, så de e ju inge o klaga på direkt.. :-)
Såå, kan vi nu alla hoppas på att de inte blir nå mer o att jag få bli piggare.. Taaaack!! :-D

Idag ska jag ti BM också.. Få ta lite prover och se så allt står bra till me mig o liten i magen efter influensan.. Man blir ju som sagt lite orolig endå när man inte kunnat ätit. Men samtidigt så buffrar den lilla på som sjutton, så ja tro nog att den fisen mår helt ok i vilket fall.. :-) Lillskrutten!! :-)
Men de ska dock endå bli skönt att få höra fisen därinne o dessutom få kolla mina värden.. :-)
Alltid behövligt!!

I måndags fyllde min pappa år, så jag o Linusen va dit på dagen som dumt va.. :-/ Hoppas verkligen han också klarar sig från sjukan.. Hua.. (men kunde ju inget veta...) Men i varje fall..
Vi mumsade tårta o va ute en stund me Boss o Lekte i snön.. (Inte jag dock, men Linus).. :-)
Såå himla fint när solen lyser o snön glittrar.. De e landet de.. SOM jag längtar tills vi också bor i hus.. Sån frihet och skön känsla.. Ojojoj.. :-)
Men ska ju såklart lägga ut lite pics på när vi va där.. Alltid lika roligt.. Linus ha ju blitt som gaaalen i att fotografera.. De e som en liten kick han får.. Han Älska´rt!! Mysproppen!! :-D
























Sen så fyller ju faktiskt Linus gudfar år idag. Så vi Grattar på avstånd idag o säger en Massa Grattiiiiis ti Henke som blir hela 30 bast!! Tjoohooo!! Över 30-strecket har du nu kommt.. Hihi..
Vi komma o Grattar dig när vi är friska o pigga.. Å när ni e friska o pigga såklart!! :-)
Hoppas ni får en mysig dag tillsammans i varje fall.. Trots sjukisar o sånt.. :-/
Ha stulit en bild av Kusin.. Så nu bidde ni med båda två.. Fina ni!! :-)

Här e alltså Linus gudfar Henke o gudmor Jessica.. :-) GRATTIIIIS HENKE!!!

Dags o vila lite.. Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-02-15 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar