Söndaaaa!!0

Härliga Söndag va här ännu en vecka och rackarns vilken känsla det är just Söndagar.. Inte sant?! Man är ledig, kan mysa järnet o få ladda om batterierna?!!? :-O Eller...?? Inte för mig jämt, men nästan.. Har nu jobbat ännu en söndag, men eftersom jag gillar stämningen just söndagar och allt det positiva folket som kommer just de dagarna så gör de mig inget. Det är nästan lite som rent nöje just sådan dagar..
Dock har kroppen börjat sagt sitt.. Å jag blir ARG!! Iiih.. Varför kan inte kroppen funka precis som man vill?? Nää, den ska lixom börja strula riktigt ordentligt när man väl kommer igång o känner att man mår bra över allt annat i livet.. Då kommer nå annat igång lixom.. Visst är de dumt?!? :-/
Man kan ju inte annat än o bli less.. Men men, vi ser hur länge den hänger med. Man ska ju lixom orka mer än att bara jobba, inte sant?!

Annars då? Joo, i fredags kände jag att allting vände för mig. Blev såå mycke piggare i kroppen och kände att nu jäklarns är jag pigg igen. Å visst är de allt en härlig känsla när man börjat återfå sina krafter efter en maginfluensa.. Glad för de!! :-)
Såå, tog o slog på stort o lagade mumsig mat som stek, sås o gratäng.. Mumsigt värre!! :-D Dessutom bjöd vi hit min finaste o älskade mami o hennes Mikael på middag eftersom de ska hjälpa oss så himla mycket nästa helg då det vankas flytt.. Å dessutom va de ju verkligen sista mysmiddagen här runt de stora bordet, å i lägenheten.. Den allra sista helgen här i lyan o självklart ville vi spendera den me bästaste mami o mikaaaal!! :-)

Nu står det alltså flyttkartonger i typ heela vardagsrummet och väntar på att få köras bort.. :-O Jösses vilken röra!! MEN, saker börjar försvinna från våra utrymmen och ligger numera i kartonger och väntas på att få plockas upp i vårat nya hus.. :-) Åååh, vilken längtan vi har!!
Till och med Linus väntar med spänning tills han får komma in i huset.. Å visst e de så.. Vilken känsla... Längtan är fantastiskt!! :-)

Nää, nu kanske ja ska studsa ner i soffan.. M ha kirrat movienight så nu ska mysas.. Whooohoo!!
Chips, dip o film.. Sikka grejjer.. Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-02-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar