Vilket väder!!0

Tänk att solen får en att bli så himla Glad!! Underbart vilka känslor det väcker inom en.. Börjar de bli vår tro? Eller är det bara en retsticka som är här och livar upp lite i vintermörkret? Jaa, de vet man aldrig?!
Hörde att de ska komma en kyla till och den lär väl komma så väl till pass när de e dags för oss att flytta. Tro ni inte? Känns lite nervöst.. Den kan ju komma precis då.. Vad vet man? :-)
I vilket fall så är det Fantastiskt skönt att få känna lite värme och få se solens strålar som lyser ner emot snön. Man kan inte annat än att bli superglad för de!! De kan ja säga!! :-)

Men här sitter jag och trycker.. Jaa, visst e de dumt? Men de e ju bara så att jag MÅSTE bli klar med skolarbeten innan de e försent och därför känns de omöjligt för mig att göra nånting just idag. Måste bli klar och lämna in så jag kan vara ledig imorn me prins Linus och hoppas på att vi får lite finväder även då.. :-) Kanske kanske..
Men samtidigt måste jag ju in o blogga om vilket bra humör jag är på.. Ojoj.. Kanske retas lite också.. Hahahaha.. Men men, de ÄR tillåtet och de ska man göra!! Få sprudla med sig energi och hoppas att den smittar av sig på människor som kanske behöver lite uppfriskande energi eller bara är bittra och sitter där o trycker för att planera sitt nästa påhopp de ska göra.. Vad vet man? :-O

Jag har i alla fall bestämt mig!! Inge mer tokas runt om mig nu och inge negativ energi.. Nej tack!! Sånt klarar jag mig utan och vill som mest bara omges av människor som ger mig en kick i vardagen. Det är för mig heeelt outstanding!! :-D Fantastiskt!!

Imorse drog jag ti sis för en förvandling åter igen. Det är ju så himla skönt och hon är ju bara för bra min lilla sis.. Fixat me barret så jag e snygg i de inför kommande helg tillsammans med min andra hälft. Vi ska ju på Södra Berget på freda o se "Nu är de klippt!" Så de ska bli superduper mysigt!! Sussa över och skämma bort oss för en stund.. Eller rättare sagt.. M skämmer bort oss.. Underbart!! Inte ofta man tar sig en natt för sig själva, utan för de mesta brukar man ju hitta på saker på olika håll. Men denna kväll är heeelt ämnade för bara OSS!! Jag längtar!! Åsså ska Linusen få vara me mormorn o Micke mysa!! De gillar han!! :-)
På lördan vaknar vi förhoppningsvis utvilade och fräscha, för då väntas de lite spännande saker.. Vaaad, jaaa.. De återstår att se!! :-D hihi..
Komma bli sååå bra!! Wiiiiie, längtaaaaar!! :-D

Är såå Glad över att ha dig sis som hjälper oss me barret.. Vad skulle vi gö utan dig gums..?!?! DU ÄR GULD VÄRD!! De bara är så.. :-)

Nästa vecka är det dags för ett besök hos BM, sen är det skola litegrann o dessutom ska de jobbas en del. Så den veckan komma bli lite tajt.. :-/ Plus att Linus ska ti tandis på fredan.. Hihi.. Spännande!!
Han som inte tappat några tänder än, och har heller inga lösa ska få visa upp sin fina mun som förhoppningsvis inte ha fått några hål heller.. Men tro inte de.. Ha inte upptäckt nå iaf..
MEN, det han däremot är ganska ivrig för att få visa upp är han nya tänder längst in i munnen.. Gaddarna växer ut och det är lixom mycke spännande tycker han!! Hehe.. De e väl klart!! Att man kan få nya tänder utan att tappa några.. Visst e de Fantastiskt!!?? :-D Hehe..

Nu ska ja nog ta o köra på. Så ja kan slappa järnet me lilleman imorn.. :-D Å ni som e lediga.. Ut för sjutton i solen o njuuut av detta väder!! Man blir ju bara sååå himla GLAD!!! :-D

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-02-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar