Foto... Check!!0

Nu är Äntligen Fotograferingen av Lägenheten klar och förhoppningsvis så får vi förhandsgranska redan i eftermiddag och sedan kanske den läggs ut redan imorgon om det går som det ska.. Håll tummarna!! :-)
Vore ju gymt skönt att ha en visning så fort som möjligt eftersom man har städat så grundligt som vi gjort och därför också bara kan hålla undan det värsta innan det är dags för visning.. :-)
Såå, hoppas gör vi!! :-)
Man vill ju såklart också ha de gjort och helst skulle man ju bara vilja ha en visning eftersom de e ganska mycket plock och städ inför sånt bara för man vill ha de så fint och enkelt som möjligt..
Jaa, ni förstår.. :-)

Men i alla fall.. Satt och kikade efter bilder till Mäklaren som hon kunde ha eftersom vi köpte lägenheten runt sommaren.. Och därför hade vi kvar sommarbilder som hon kunde få del utav..
Då halkade jag såklart in på när Linusen va liten fis.. Ojojoj.. Gullungen min!! Såå, måste ju bara bju på nå pics sen han va minis sen.. :-D Bara för att.. Hehe..

Imorgon är de dags för Linus att börja dagis igen. Han ska få gå en dag innan det körs igång på allvar och dessutom tror jag att jag behöver en vilodag efter dessa stressdagar.. :-O På onsda börjar vi ju tidigt på morgonen, så det är bäst att köra igång med att ta dit grejjer och komma in en dag innan allvaret börjar.. Inte sant? :-)
Såå, morgondagen ska det vara en hel del surr och vila för min del. Träffa gamla vänner och surra en massa gojja. Precis som de ska va!! Kuligt Kuligt!!

Kika på lite pics här nere nu så ska jag fortsätta längta.. Längta tills jag blir 2 barns förälder och allt som hör dit till.. Åsså att vi dessutom ska bo i hus.. Komma bli en spännande sommar!! Hihi..

Hej på er!!
















/Mariana

Postat den 2012-01-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar