Söndaa!!0

Skööna Söndag är Äntligen här!! Idag ligger nog många och håller hårt i huvudet och många är säkert lika pigga o Glada som jag.. Syftar på den härliga 30-års festen som så många va på igår, å skulle tro att de va rätt så törstiga pojkar o flickor som va där.. :-D Hehe..
Kuligt värre, och jag hade mer än gärna åkt upp.. MEN, min kropp sa helt ifrån. Jag orkade helt enkelt inte.. Trött som fasen och är ju som liiiite tvungen att plugga järnet idag då jag ha skola o prov imöra eftermidda.. :-)
Visst, jag har morgondagen på mig också. Men de kan va rätt så skönt o få mycke gjort redan idag.. Inte sant?!?
Såå, ni som ligger där med huvudet på sniskan o undrar varför drinkarna blev så många.. Kan istället ställa er frågan...: "-Vilka träffade jag egentligen igår??" Hmm.. Hahaha..

Som sagt, idag är de pluggdag för min del ja.. Men endå måste jag ut o göra nånting.. Ska åka o hälsa på B nu en snabbis, sen få vi se vad dagen bjuder på..
Hade en skön dag ute igår efter städningen iaf. Att grilla korv ute är för mig heeelt fantastiskt och gör mig lika nöjd varje gång.. Gott och mysigt!! Verkligen en bra komb.. :-)

Nää, kanske ska ta o rappa på lite så man komma iväg!
Skriver mer senare..

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-01-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar