Tröttsamt...0

Blir man inte less då.. :-/ Åkte på jobb imorse, men mådde inte så vidare. Men man hoppas ju såklart på att de är grav.krämpor som går över.. Men nejnej.. Kändes lite bättre när jag åt, sedan drog de igång.. Magen orolig och toabesöken fick mig att bege mig hemöver.. Jaa, knas tycker kanske ni. Men japps, så va fallet!!
Såå efter ja kom hem mitt på dan så fortsatte de bara.. Och därför beslutade jag mig för att va hemma imorn o se så att de går till sig.. MEN, bara av tanken att jag måste va hemma o kurera mig får mig gaaalen!!
Tanken av hemma vistelse gör mig Rastlös bara de.. :-/ Inte bra!! :-/
Men ska väl kanske försöka sova bort skiten och vila upp tröttkroppen lite.. Eller va tro ni?

Vill ju verkligen bli pigg också inför helgen då vi ska va lediga i hela familjen HELA helgen tillsammans.. Innan dagis o jobb börjar varje dag igen.. :-) Både härligt o tråkigt såklart.. Alla dessa måsten ni vet!!
Jajja, de blir nog toppen de me. Gillar rutiner, men är gärna där o petar i dem och gör andra bekvämligheter emellan också!! Hehe.. :-)

Sitter just nu o spanar på junior som spelar Tv-spel.. Bilspel såklart!! Å jäklarns va de går!! Han ha dessutom varit me pappan o farfarn i skogen hela dagen, så tro minsan att de kan bli en skön och tidig kväll..
Kan säga att jag också behöver de.. Inte för att jag har varit uppe sent härom kvällarna.. Men att de e skönt.. Å de e speciellt skönt nu när man börja bli tjockis och faktiskt kan skylla på att jag behöver sömn.. Haha..
Men aja, man ska väl inte överkonsumera såklart.. :-D

Hoppas verkligen att bacillerna försvinner snabbt bort från min kropp så jag få vara piggelin igen!! Vill jobba o vara pigg!! Nuu!! :-) Få låta mina pojkar ta hand om mig kanske...? :-)

Hej hopp på er!!

/Mariana

Postat den 2012-01-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar