Ny vecka.. Hääärliga möjligheter!!0

Blev en lite längre väntan för er än vad ja hade tänkt mig.. Ooops!! :-/ Skulle blogga innan o i helgen, men hade varken tid eller lust.. Jobbat en hel del och också roat mig litegrann.. :-)
Torsda o Freda va de jobb som vanligt o sedan körde de på även Lörda o Sönda me härliga dagar på jobb.. Ganska sköna dagar om jag få säga så.. :-) Fredagen va dessvärre ganska frän, helt sjukt mycke folk o en annan fick stanna kvar ett tag. Men va gjorde de när man endå inte hade stress för att hämta på dagis. Då gör de som lixom inget.. :-) Å en kvart e ju inte alls ngt att klaga över.. Va ju roligt att de va lite mer kunder än förväntat och därmed så va man lixom Glad också.. Hehe..

I lördags så for mina två hjärtan uppöver skogarna och för att hjälpa farfar me skogen. Så de sussade över hos farfar och hade en hel grabbhelg tillsammans!! Härligt!! :-)
Själv så roade ju jag mig me jobb som sagt o sen på kvällen hälsade jag på lite folk och senare spelade vi biljard. Inte direkt igår kan ja säga.. Ojoj.. Men fick äran att vinna sista matchen och därmed så tyckte ju jag att lyckan va totaaaaal!! Jag vann alltså ALLT!! Hahaha...
Meningen va att vi skulle spela Bowling, men precis alla banorna va ju upptagna så de sket sig ganska rejält.. Men men.. Så kan de va. Va ju lika skojsigt att umgås o spela biljard istället. Så ingen av oss led ju direkt.. :-)
Men igår Söndag va ja inte direkt såå himla kaxig!! Klockan ringde o iväg på jobb klockan 6.30.. Tjoohoo..
Å hem sedan för att snabbvila innan grabbsen skulle komma hem.. Mina Finaste!! ♥

Sen kom även min Bästaste o Älskade mamma på besök o hjälpte oss med att putsa fönstren.. :-) Jaaa, jag vet att jag kunnat gjort de själv.. MEN, de e ju såå satans tråkigt och dessutom är hon verkligen Bäst på de!!
Såå tackar min fiiiinaste mami för de.. Vad skulle vi gö utan henne?!? Ojojoj.. Hon är verkligen BÄST!! ♥

Såå igår tog jag o Linus o knoppade tidigt som sjutton.. Så vi skulle vara utvilade inför denna vecka..
Dock vart ja sur ganska direkt efter dagen börjat.. :-/ Åkte me Linus på dagis ti åtta, sedan iväg för mig på skolan.. Väl där så va de bara upprop och genomgång för nya elever.. Vi "gamla" som bara skulle göra klart vissa småsaker kunde komma på en annan tid i veckan och planera våra egna studier tillsammans med läraren.. Suck!! Visst blir man gaaaalen?!?! Åååh.. Så här sitter jag.. Inväntar att min andra lektion ska börja klockan 15 och känner mig dum.. :-/ Vi hade kunnat haft morgonmys tillsammans och fått mysa lite extra idag om man bara hade kunnat veta.. Men men.. :-/
Såå, ska väl ta tag i annat som endå ska göras ikväll.. Lika bra de så man inte står här o svär sjuhundra olika svordommar i kvällens hetta.. :-O Hehehe..
Är ju faktiskt dags för visning imorn och därmed så vill man ju ha städat o fint såklart!! Det ska vara inbjudande när man sätter sina små tassar här hemma och därför vill jag kräma på för de också!! :-) Hihi..

Nu är de bara ti o hålla i sig.. Veckan kommer att bjuda på en hel del härliga saker.. Jobb tisda, onsda, torsda, sen möte freda o sen ledig helg!! Whoohooo!! Den ni!! :-)
Dessutom ska de ju visas lägenhet och sen ska jag hälsa på några vänner på onsdakväll.. :-D Kuligt Kuligt!!

Sen e de visning igen på Lörda, så vi få se hur de går.. Om de kommer några då eller om de inte blir nå alls.. Verka iaf som att vi får en helg tillsammans, å de ska bli himla mysigt!! Längtaaaar!! :-)
Faaast, de kan bli lite busigheter endå.. Kan inte säga än, utan ser efter hur jag mår efter veckan. Sen få allt visa sig efter de.. :-)

Dags o kanske gö nån nytta...? Eller va säger ni?!? :-D

Hej på er sålänge!!

/Mariana

Postat den 2012-01-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar