Äntligen!!!0

Äntligen är Prinsessan nöjd o belåten och har gått upp som hon ska. Idag var vi och vägde igen och Linnéa hade gått upp hela 120 gram sen i fredags. Duktig kicka!! :-)
Nu är mammas lilla tjej nöjd som sagt och våra dagar tillsammans är bra mycke lugnare än vad de tidigare varit.. :-) Nu behöver jag inte va rädd för att damen ska bli ledsen och arg över att maten inte räcker, utan nu kör vi med tillägg för att få henne mätt efter hon käkat av mig.. Lillfisen min..

Å nu ska ja snart bege mig uppöver ti Västra! Mysa på me min Prins som ja saknar sååå.. Mammas goding som absolut är den Finaste killen i hela världen såklart..

Näpps.. Packa in oss i bilen kanske?! Tro ja ska passa på att städa ur bilen då vi endå är där. Så ja få en fräsch o fin bil inför semesterveckan söderut ti veckan.. :-)

Hej hopp på er!!

/Mariana

Postat den 2012-07-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar