Ingen Vanlig Daaaa!! :-)1

Neeej, ida e de ingen vanlig daaa!! För de e ju minsan MIN Födelsedaaa!! Hurra Hurra Hurraaaa!! :-D
Hahaha.. Den ni!! Yes, ida blir jag HELA 28 pannor och de ska firas med lite Tivoli me kidsen inne i stan, sen blir de tårta hos mamsen. Å sen tro ja de kan bli Midda på stan!! :-) Eller iaf lite kvällsaktiviteter inne i stadskärnan..
Såå, man få känna av lite Gatufest o bara va en liten stund.. Kika på lite folks o lyssna på nå trevligt!! :-)

Jahaa, vad ha man åstakommit under dessa år då?? Hmm.. Jaa, en liten pingla ha ju kikat ut ti oss. Äntligen!! Såå, nu har man två UNDERBARA kids som verkligen är de Bästa på denna jord!! Å dessutom har jag en Fantastisk sambo/kärlek som stöttar mig i vått o tårt!! Älskaaaar´t!!! :-D
Sen är vi ju nu med hus o de känns också huuur nice som helst!! Värsta LYXkänslan!! De kan ja säga!!

Hade även en superdag igår på 4th of July firandet i Fiiina Ljungaverk o Västra!! :-)
Ska slänga upp lite pics.. Men just nu hinner ja inte.. Måste ta o göra oss alla klar för en dag inne i stan!! :-)

Heeeej hopp på er!! :-D

Fööör de e MIN daaaaag idaaa!! Tjoohoo!!

/Mariana

Postat den 2012-07-05 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Ann-Helen den 2012-07-06 (08:52:09)

GRATTIS!! Det hade jag missat! Hoppas du hade en toppen dag! Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar