Städ och Bakdag!!0

Här ha de bakats nu i två dagar. Inte mycket, men i alla fall nåt.. Å sen ha ja pysslat me en massa annat så de börjar sakta men säkert bli liiite mer ordning här i huset! :-)
Blev ju lixom av me två till skåp i köket som vi egentligen bara haft trams i, så nu rensas de bort minsan. De är på tok för mycke tok man egentligen bara samlar på. Dumt som sjutton skulle ja vilja påstå. Men jaja.. Nån dag kanske man lär sig?!? Eller??

Skulle åka o överraska mina grabbs över middan ida tänkte ja, men så bidde de inte. De hade visst andra planer o dessutom va de stört-stökigt där efter besök.. Såå, jag fick snabbt ångra mig o for då ti istället o hälsade på min fantastiska mamiiii o Micke idag igen.. Hahaha.. Sällan va?!? :-D
Jajja.. Där fick jag mig en bit mat o Linnéa hon sussade mest hela tiden. Å nu är vi på hemmaplan igen. Så nu jäklarns ska de pysslas lite mera!! Dessvärre e jag ju inte såå händig när de gäller att sätta upp saker på väggarna. Brukar kunna bli en del snett, såå överlåter de ti pappan i huset istället. Såå, iställer så försöker jag se ut vart allt ska va så jag sedan när han kommer hem kan peka med HELA handen o få som jag vill ha de!! :-)

Imorgon kommer mina prinsar hem och de ska minsan bli mysigt!! Åsså ska ja bege mig utöver Timrå o hämta korten på oss som vi knäppt hos fotografen. Japps, ni läste rätt.. Hahaha.. Va ju o fotade oss i måndags o eftersom jag är såå sjukt nyfiken och bara vill ha hem korten så måste ja hämta dem! De bara är så!!
Kan bli så vi kanske e med i tidningen på Lörda också.. Mohahaaa!! INTE direkt så jag blev nöjd me mig själv, men de bjuder ja fasen på!! Huvudsaken mina småtroll va nöjd o de va de.. PLUS att kortet som komma va me blev såå sjukt fränt!!
Då vet ni.. Håll utkik om ni vill.. Antingen denna lörda eller nästa rå.. :-D

Tjoollahopp... Tralalalalalaaa...

Hmm.. Joo, de hade ju bakats ja.. Vad, tänker kanske ni?! Hmm.. Ja igår bidde de bregottkakor o idag en massa Kärleksmums.. Bildbevis finns för er som inte tror mig o dessutom så tog ja me mig förut ti stugan så de också fått smaka. Tro de vart ganska ok om ja få säga de själv. Kanske att mumsen borde va liiite kletigare, men goda va de endå!! :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jaaa, men hörrni.. Måste ju bara visa en sak.. Hitta ju en gammal låda nere i källarn me en massa skojsigt i. Sedan min ungdomstid och därmed en MASSA tavlor.. Jösses!! OCH, där hitta ja även en tavla på min Underbara och Fiiina Mamiii.. Hon är bara för bra hon och vackrast utav dem alla!! Sådeså!! :-)

Nää.. Ska sluta svamla o fortsätta me de ja pysslade me innan ja fastnade här.. Höhö..
Hej hopp!!
 
 <-- Mamiiiii!!!

/Mariana

Postat den 2012-07-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar