Trött.. :-O0

Jösses, kan man bli såhär trött?! Jag är verkligen som helt slutkörd och vill inget annat än o sova när klockan gått över 21-22.. Va de verkligen så? Minns inte.. :-O
Jajja.. Kanske man kommer åter i form när nätterna blir lite mer sammanhängande, eller va tro ni? Fast ska kanske inte klaga.. Eller rättare sagt.. De ska ja inte!! Lilla fisan vaknar ju bara en gång där vid tre-fyra o ska ha käk. Sedan sussar hon glatt vidare fram ti sju-åtta.. Underbart såklart!! Meeen, jag är sjukt beroende av sömn.. Huhu..

Å eftersom jag försöker få mitt liv, hem och familj att funka för tillfället så hinner ja inte med mig riktigt tyvärr.. Vill blogga o dela med mig av alla dessa fantastiska stunder som vi har. Men hinner baskemig inte!! Ska försöka starkt o förbättra mig.. De ska ja!! :-)

Hade i varje fall en riktigt Toppen Daaag tillsammans me mina finaste!! Fick tårta o fika som min Älskade mor fixat!! TACK, du är Fantastisk!! Å dessutom har jag fått underbara presenter av allihopa!! TACK TACK TACK ALLA som Förgyllde MIN dag!!! Den blev sjukt bra och nu jäklar ska ja unna mig.. De ska ja!! :-)

MEN, nu först ska ja griiiina mig ti sömns för att ja missar Takidas spelning i stan på GF ikväll.. Och sedan ska ja sova igen ett par timmars sömn som jag verkligen behöver!! :-)
Ni som är inne o spanar in de Bästa!! Njuuuut för böveln, njuuuut!! Jag är sjukt deprimerad, men de baah är så!! Nästa gång, nästa gång!!! Huhuhuhu... :-/
Nåååja...

Heeej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-07-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar