Dag 14 är här!!2

Yes, nu är vi inne på Dag 14 och jisses vilken känsla.. Innan helgen ska de minsan ha kikat ut en liten fis ti oss tycker ja! Eller hur?!?! Är trött som en gnu och sömnen är ju absolut inte den bästa nu heller.. Värdena verka iaf vara stabila trots att jag är yr o mår kasst, så de är väl bara ti o vänta ut.. Buuhuu.. :-/
Jag få bara hoppas att orken finns där när jag verkligen behöver den, för annars blir de jobbigt.. Men samtidigt så ska hon/han ut!! Å just då de sätter fart så finns ju heller ingen återvändo.. Såå, de e bara ti o köra på!!

Just idag känner jag att ja skulle vilja göra så mycket, men såklart så är man ju som tröttast just då. Så de blir inte alltför mycket kan ja säga.. :-/ Tvättar lite som tidsfördriv och slappar jääärnet!!

Å sen ska ja nog drutta ner i sängen ännu tidigare ikväll så ja få åt mig liiite fler sömntimmar. Va vaken bra mycke inatt o de e ju absolut inte kul.. Nejnej.. Rackarns mage som bara är i vägen.. Hade ju varit annat om de varit en liten tjuris som ville ha uppmärksamheten. Då hade ja mer än gärna spenderat ngn natt sådär halvvaken..

Jajja.. Åter igen.. Väntaaaa o Lääängta!! Buuhuu..

Snart...Snaaaart är vi FYRA!!! ♥

/Mariana

Postat den 2012-06-19 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Therese den 2012-06-19 (22:29:28)

Fy tusan gumman!! Lider med dig alltså... Men nu jädrar är det nära!!!! Komsi Komsi lilla du! ;) Ladda batterierna nu!

Postat av Lindaa den 2012-06-19 (23:24:35)

Du är så stark och bra fina du! Håller som sagt alla tummar inför imorgon och kommer tänka på dig konstant! Tänk att liten snart är här! :-) massa styrkekramar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar