Första Besöket!!0

Första besöket på BVC va de idag ja.. Ojojoj, säger jag bara!! Detta trodde ja verkligen inte.. Tro ja ha grädde i brööna mina!! :-O *höhö* Lillan hade gått upp 280 gram sen i Måndags!!! Det är ju sjuuukt!! Jösses!! Å vuxit en cm på längden också.. Tööösa.. ♥
Såå, nu ska vi dit o väga igen nästa vecka en sväng, sen blir de lite mer sällan.. Är ju som sagt andra barnet o sålänge de mår bra så ska man väl inte behöva springa dit stup i kvarten o väga o mäta.. De räcker me de sprutor som man ska ge dem sen.. Usch usch säger ja ti dem. De e ju inte de roligare. Men jaa, nödvändigt såklart!! :-)
Men i alla fall..Fredagen kunde baske mig inte starta bättre?! Eller va säger ni?! :-D Nu laddar vi på för Fredagsmyyyys!! ♥

Nu ska vi ta o ladda på vagnen me lite skräp (magnus o linus kirrar de i detta nu, medans jag sitter här.. hehe..), sen ska vi åka på MIO o hämta de nya fiiina köksbordet som så fiint ska pryda vårt kök!! Underbaaaart!! :-D
Sen blir de hem o skruva ihop de för att senare ladda om för fredagsmys!! Heeela kvällen lång!! Med mina Finaste och Bästaste Hjärtan!! ♥ ♥ ♥
Har ju inte haft en kväll tillsammans på nästan hela veckan, så nu ska här mysas jäärnet!! Hihi..

Men först måste ja visa den fina boken lillan fått som gåva från Landstinget Västernorrland!! Tack för den!! :-) Verkligen bra o ha grej, så man kan skriva på direkten o dessutom står de en massa läsvärt i den.. :-)

Hepp Hepp!! Trevlig Helg på er!! ♥

/Mariana

Postat den 2012-06-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar