Sommar o Sooool!!0

Jaa, Äntligen va?! Sommaren verkar ha kommit tillbaka en sväng, eller va tror ni? Känns som så i luften i alla fall och jag hoppas den stannar ett tag nu.. De är ju såå himla mysigt!! :-) Värme... Ooh ooh oooooh!!
Idag är vi inne på 13:e dagen på övertid och det känns kan ja säga.. Man är rastlös, ivrig att få träffa liten och försöker hitta små små hintar som ska ge en hopp för att de kaaaanske är dags.. Men nejnej.. Här få vi vänta!! Hahaha.. Vad va de ja sa?! Mm.. Precis!!
Trots att man är beredd så blir man frustrerad, less och jaaaa, en bit bitter också!! Så är de ju!! Vem skulle inte bli de?! Jajja..

Nu tro ja vi få sluta hoppas o ge oss på dagen som förhoppningsvis blir den sista imorn eller på onsda.. Kan ju inte gö annat?!

Idag blir de iaf premiärbad i poolen för grabbarna grus o dessutom tro ja de komma fler o druttar ner i Poolen!! Häärligt!! Själv så ska ja va feg o låta bli.. Ska sköta markhållningen istället o grilla burgare o annat mumsigt!! Såå inte mina grabbar får dedär "dåliga" humöret som lätt kan slinka ner när man står där med halvfulla magar.. :-) Hehe..

Igår så mystes de på lite smått hemma hos mamsen där på eftermiddan.. Linus vill såå himla gärna hjälpa Victor (hans låtsaskusin) och visst är de svårt.. Han lixom vill, men sen ska ju båda va me på de också.. Hahaha..
Å när de satte sig i soffan så lyckades cicci ta ett kort på dem.. Å ja kan säga.. Varade de i 30 sekunder va de bra.. De e väl inte alltid så kuligt o sitta still heller.. Speciellt inte när man kan gå runt o klämma o känna på allt annat!! Hahaha.. 
Gulligt e de i vilket fall när man ser hur han försöker.. Såå jaaa, jag tror verkligen han komma bli en hjälpande hand och tror också han komma bli Världens Bästa Storebror!! Lillkillen min som nu ska bli stoooor!! Ojojoj..
Hoppas o tror att detta kommer bli en superbra sommar tillsammans me mina absolut Finaste hjärtan!!

Men näää, de kanske är dags o börja pimpa maten lite.. Är ju inte allt för länge innan grabbsen e hemma!! Mina fiiinaste o Bästa!!

Tjing på er!!

/Mariana

Postat den 2012-06-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar