Underbaaaara!!1

Jisses vilken onge jag har.. Tänka sig att han kom hem me ROSOR till sin mamma o pappa idag efter han besökt Ica Matfors.. Inte illa de utan plånbok o allt... :-D Han hade nog en rackarns tur att moster cicci va me honom så han kunde pröjsa för de.. Hahaha..
Men tanken.. Underbara fiiiinaste unge!! ♥ ♥ ♥ Smälter man inte?!?!

Sååå, idag lägger jag mig verkligen o njuter av ögonblicken som finns.. Mina hjärtan som verkligen förgyller mina dagar.. TACK!!  Ti dig också Cicci som hjälpte honom med att kunna göra som han gjorde.. ♥ Fiiint gjort!!

Å SuperMegaTack ti min Fantastiska mamiiii som knådade mina fötter här ikväll.. Å inte bara de.. Hon filade dem också.. Ojojoj!! Jaa, så nu jäklar är de rena, fina, lena och underbart uppsvällda korvbitar som ska läggas i högläge innan denna timme är förbi.. :-)
Tänk vilken tur man har då man är så tjockis att man inte lyckas fixa fötterna själv.. (Ni vet, de är ju jäklarns viktigt också när man ska visa upp dem för andra).. Jaaa, jag vet ja är nojjig!! Men för mig är de viktigt!! Sådeså!! Å till den saken hör ju också till att jag verkligen HATAR fötter.. De är såå Äckliga!! Hua.. :-/
Men vet ni vaaa?!?! Min mamiii masserade inte bara mig.. Utan efter mig va de Linus på tur, sedan Cicci o nu när vi åkte fick även Micke sig en omgång.. :-D Hon är ju bara för FANTASTISK våran Bästaste Mamiiiii!! ♥ ♥

Men åter till kortet o Blommorna vi fick.. Underbara unge!! ♥
Vilken Lycka när ens kids lixom tänker på en.. Å när de dessutom finns en moster som kan hjälpa till.. De är KÄRLEK de!! En rackarns TUNG sådan också!! Mums, vilken LYXkänsla!!!
Till saken hör att Linus hade valt ett varsitt kort åt mig o M o dessutom sagt till moster vad hon skulle skriva.. Jaaa, man smälter verkligen.. Underbaraste!!! ♥



/Mariana

Postat den 2012-06-03 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Mami den 2012-06-03 (21:16:34)

Himla fina...han e ju bara för go...å Cicci oxå e ju bara för go..:))

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar