Vilken dag!!0

Vilken dag!!! Helt sjukt bra på alla sätt och vis och jag kan inte annat än sitta här nu när klockan slagit halv nio.. Å njuta vidare och inse att jag har de bra gött endå.. :-)
Som ja skrev där på förmiddan.. Lillan hade ju som sagt ökat såå himla mycket i vikt och jag blev alldeles chockad.. Visst att mjölken brukar komma igång efter ett tag, men såhär tidigt?! De trodde ja aldrig..
Å sen är de även så att våran lilla dam brukar faktiskt kräkas lite ibland också, vilket jag trodde att de kanske inte hade ökat så himla mycket.. Kommer ju ut en del ibland.. Men nejdå, de är nog bara en del överflöd som hon fått i sig.. :-)

Men men.. Senare så tog vi ju o åkte iväg o hämtade hem vårat nya köksbord på MIO och här ikväll har Magnus fixat ihop de.. Duktiga han!! ♥ Han kan han!! :-) Lägger ut ett kort på de också såklart!! Scrolla ner baah!! :-)

Å sen så överraskades jag av besök här på kvällningen!! Jisses vad himla GLAD jag blev.. Två av mina absolut mysigaste vänner sedan barnsben kom här o knackade på bara sådär.. Hur tippat är de lixom?! Vaa?? Riktigt roligt!! Såå, nu ska jag också ta mitt o åka o hälsa på lite ja me.. För de är ju såå himla roligt!! :-)
Hur roligt är de inte rå när de söker upp adressen på hitta.se o sedan kommer o hälsar på!!
Såå himla roligt och jag bara blev sååå himla GLAD!! Åååh.. Tänk att det finns de som gör så fortfarande.. Överraskar och är lika gulliga nu som då!!! ♥
Vi har länge surrat om att vi ska ses o surra järnet, men som ni vet, man tar sig aldrig tid lixom.. :-/ Varför gör man så?! När de egentligen är såå himla roligt och relativt lättsamt att ses. Vi bor ju lixom i samma stad!!! :-D
Fantastiskt avslut på denna Toppenvecka!! Nu komma ja somna gott o invänta helgen.. Gött som tusan må ja säga!! :-)
Eller ja, helgen ha ju börjat.. Fredagsmyset är i full gång o de regnar ute.. Såå, förhoppningsvis regnar de över natten o att de är fint som sjutton imorn!! :-D
Linus ska ju på kalas imorn o sen ska även vi bort på galej.. Med andra ammande föräldrar.. Men endå.. Blir ju så tråkigt om de ska regna.. Nejnej.. De vill vi inte!! :-)

Hepp Hepp.. Nu måste ja också ha lite fredagsmys.. Väcka upp Lillan (som för övrigt ska ha namnet klart här innan helgens slut) så hon få lite kvällsmys hon me.. ♥

Tjing på er!!

Fiiinfiiina kläder som lillan fick av Gulliga Maria o Anna-Maria... ♥ TACK, gulliga ni!!! Jag finner inga ord av hur goa ni är..

 
 
 
Åsså en bild på Tööösa våran!! ♥
 

/Mariana

Postat den 2012-06-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar