Äntligen Fredag!!0

Jaaaaaa, nu är de Äntligen fredag och dagen är HÄR!! Whoohoo, vilken lycka!! Mina ögon svider redan och tröttkepsen sitter på sniskan.. Meeen, ska ta mig en dusch snart så kanske ja vaknar till. De vankas ju faktiskt musik och middag ikväll. Top Cats ska inta Sundsvalls Stadshus o jag ska dit!! Den ni!!
Mumsa mat tillsammans me mams, micke, Disa, Jan o Magnus först o ha de gött. Sedan in på dansgolvet o svänga på höfterna!! (Eller ja, så mycke de går) Hehe.. Trodde inte för allt i världen att ja skulle ta mig igenom dagens arb.pass imorse. Men de gjorde ja och sedan fixade ja skolan också.. Skrev ett litet prov som jag verkligen hoppas på att de blev Godkänt!! De bara måste va de!! :-)
MEN, dagen är klar och jag kirrade de galant.. Ska vila i massor imorn kan ja lova! Å även på söndag o sedan heeeela nästa vecka!! Har ju semester en vecka nu och den ska utnyttjas till fullo kan ja säga!
Jag ska vila, mysa och ha trevligt på ALLA sätt o vis!!

Kände för bra längesen att de kanske inte är en sån bra idé o jobba påskhelgen då man redan ha problem me fogarna, så bestämde mig redan då att semester skulle falla in ganska perfekt för mig då. Å med den Bästa Chef som jag har så fick jag det beviljat också!! Helt underbart!! :-D

Så ni förstår ju.. Jag har en hel vecka tillsammans med mina Bästaste och dessutom en härlig Påskhelg att njuta på. Vi ska påskäta och ha de gott i stugan!! Underbart!!

Men hörrni, tillbaka till kvällen aktivitet.. Vi ska på TOP CATS!! Fatta ni!! Ojojoj, komma bli helt underbart och roligt!! Såå, här sitter jag o tar igen mig innan ja ska hoppa in i duschen.. M e påväg hem från västra efter att ha varit o hämtat en släpvagn som vi köpt. Bra skit tydligen!! Sambon nöjd, så då ska väl ja va nöjd?! Inte sant?? Hahaha.. Närå.. Men de kan ju verkligen va toppen nu när vi ska slita ut hela badrummet här efter påsk då det både ska köras skrot och köpas en massa grejjer.. :-) Greeeeat!! :-D

Nähääänii, nu tro ja minsan ja ska ta en svängom i duschen!! Slå igång stäääreeeooon o pumpa en massa Rockabilly o ladda upp för kvällen!! Tjooohoo, vad jag tycke detta ska bli skojsigt!! :-D

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll ni med där ute.. Å förresten.. Ni missar väl inte......

KLÄDBYTARDAGAR PÅ HAGA SKOLAN IMORGON LÖRDAG OCH ÄVEN SÖNDAG!!!
BEEEE THERE!!! :-D De ska ja o jäklarns va grejjer de ska va ha ja hört!! Såklart man måste dit.. Eller hur?! Å ni som ska fynda bäbiskläder.. Ge er dit.. De finns massor o de bruka finnas massor!! Å som ni vet.. Bäbiskläder hinne man ju inte slita på heller.. Så, de är väl klart man ska fynda!! :-D
KLOCKAN 10.00 IMORGON SLÅS PORTARNA UPP OCH JAG KAN SÄGA.. VA I TID!! BRUKA KUNNA VA EN SJUUUJÄKLA KÖÖÖ EFTERSOM DE ÄR SÅ HIMLA BRA OCH FINA KLÄDER PÅ JUST DENNA MARKNAD!!!

HAGA SKOLANS AULA KLOCKAN 10.00 IMORRN ALLTSÅ!!! BYTARDAGAR!! TJOOHOOO!!!

Hej på er!! Nu ska här poppas!!!



/Mariana

Postat den 2012-03-30 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar