Dax för jobb!! :-)0

Japps, nu va de dags!! Imorn ska ja börja jobba igen. Ska avverka 15 timmar denna vecka å de börjas redan imorn. Komma bli alldeles Fantastiskt att få komma igång igen. Speciellt när man få ut o surra me folk och se lite annat än dessa väggar. Jaa, de är faktiskt så att man blir smått rastlös emellanåt eftersom man inte gör så mycket annat än o vila.. :-/ Eller ja, några fikastunder ha ja ju också hunnit me såklart.. Vänner som försökt peppa mig, få mig glad och låtit mig surra halv ihjäl dem.. Ojoj.. Mm, till och med ni måste ju tycka de är sjukt skönt att ja ska köra igång me arbete o rutiner igen?! Hehe.. :-)

Men som nu när jag faktiskt har vilat, tänkt på hur jag rör mig. Inte går långa steg, utan trippar på som en liten pingvin mellan punkterna dit man ska.. Mm, de är ju inte direkt så man är nöjd över sin nya härliga gångstil.. Hahaha.. :-D

Så nu ska jag börja med 15 timmar denna vecka o hoppas att kroppen låter mig göra de.. Så jag få sysselsätta mig så jag kanske inte surrar sönder min käre sambo o gnatar runt här om att de är sååå tråkigt att gå hemma.. :-/ Jaa, nu kanske ni tänker.. "-Men va sjutton? Ha inte de köpt hus?" Joo, vi har ju de.. Men saken är ju den att jag inte kan göra nånting. Så för de mesta så druttar ja ner i sängen o vilar eller sitter vid datorn.. Å de är faktiskt INTE kul jämt inte.. Första veckan kanske man njöt av just vilan.. Men inte nu inte.. Nejnej!!
Rackarns va de ska bli skönt att få röra på sig lite.. De kan ja säga!! :-)

Just ikväll är jag o junior ensamma hemma.. Inte direkt varje kväll de händer kan ja säga. Men kanske väl unt.. Eller.. Det är det!! Pappa M är på Hockey me grabbarna från jobbet.
Så ikväll ha jag o junior haft en mysig kväll tillsammans. Bad, film i sängen o kvällsfika.. Jaaa, allt e ju såå himla mysigt när vi har våra myskvällar! Hihi.. :-)

Jajja, ska väl ta o krypa ti kojs ja me tro ja.. Så man är riktigt laddad imorron!! :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2012-03-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar