Flytt..0

Yesbox, då har vi nu blivit Matforsboende.. Den ni!! :-) Sitter här nu i vårt nya fina hus o lyxar till det rejält o surfar lite.. :-) Haha.. Va ju som tvungen ida o köpa mig en internet-sticka så ja kunde surfa på lite.. Jösses vad befriande för själen!! Hahahaha.. :-D
Ha ju packat ner den andra stickan vi bruka ha med oss i stugan någonstans o ja vette sjutton vart.. :-/ Kan inte fatta!! Vet att jag lagt den på en jäkla bra ställe, men nu kan ja bara inte hitta den.. :-/ Hur lyckas man??
Jajja, ha ju fått mycket gjort då i alla fall.. Eller ja, något sådär iaf.. Köket är i princip klart och de tackar ja Erica för.. Hon fixade o trixade me gardinerna o jag pysslade me o plocka upp porslin.. Å lagade lite mat såklart.. Åsså ha vi ju sovit här också nu i hela 2 nätter.. :-D De känns mycke spännande o nytt kan ja säga.. Ojoj.. Men ha sussat på ganska bra just inatt.. Skönt som sjutton!!
Å just idag är de dags för premiär för min del på grav-gympa på Himlabadet.. Ha fått remiss från min sjukgymnast att prova de o se om de underlättar lite för min rygg o fogar så ja kan orka mer framöver.. Så ja hoppas verkligen de!! För de vore ju verkligen toppen!! :-D

Gillar ju att ha nånting att göra och därför hoppas jag att ja kan jobba så länge som möjligt. Men är de så att kroppen tryter o inte orkar hela vägen så få man ta de.. Man få lixom ta stunderna som de kommer o därefter se hur de blir.. :-) Inte sant?!? :-)

Annars då? Ha vi blivit klar me nå här?? Hmm.. Nää.. Eller ja, Köket e ju som nästan klart.. Vi ska tapetsera lite, men först o främst ska vi ge oss på Linus rum o sedan vardagsrummet.. Sen blir de kökstapetsering o sen få vi pyssla me lite av varje.. Ska ju renovera toaletten längre fram i vår här o sen e de klart att de alltid finns göra på ett hus.. Så har väl alla det? :-)
Men vi ska som sagt ta de som de kommer o därefter lösa allt eftersom.. :-) Låter klokt va? :-)

Har inte så mycke tid o spela på just nu, så ni få nöja er me de sålänge.. Men återkommer.. För nu kan ja ju surfa på.. Hihihi.. Men bju er på lite pics sålänge.. :-) Så ni få se mitt fiiina kök o dessutom de fina blommorna vi fått av Erica o Amilia.. :-D

Hej på er!!



/Mariana

Postat den 2012-03-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar