Nu börjas de.. Förvandlingen!! :-)1

Äntligen har saker o ting startat i vårt hem.. Dock inte med världens spurt som jag gärna vill, men endå går det absolut framåt.. Enligt min älskade fiina o duktiga sambo ska de första rummet (Linus rum) stå klart ti helgen.. :-) Såå, nu håller vi tummarna för att vi ska lyckas hålla de.. För de betyder ju också att nästa rum som står på tur är Vardagsrummet!! Hihihi.. :-) SOM jag längtar!! :-D
Just nu har vi ett lila vardagsrum, vilket kanske inte är just den färg jag skulle ha valt. Men men.. Nu ska snart rummet få en ny färg o de med stil såklart!! Hahaha.. Ni förstår vad jag menar va?!?! Alltså, med en enkel färg så man kan möblera med ungefär vad som helst till.. Bra va?!
Jaa, enligt mig komma de verkligen bli kanon!! Whoohoo!! Å dessutom har jag en sån fantastiskt och bra sambo som gärna gör som jag säger och tycker ganska lika som mig.. Detta gäller dock inte badrummet.. Där ha vi mycket olika åsikter och än är inte sista ordet sagt.. :-O
Men men.. De är ett senare projekt! De drar ju inte igång föränn efter påsk eller nå.. De få tiden visa.. :-)
Ska ju göras en del emellan nu först.. Å vet ni vad.. Ni ska få se liiiite smakprov på hur duktig min M är också.. Han är den Bästa!! :-) ♥
Å de e junior som valt färgen.. Mammas lilla solstråle.. Helt klart min färg!! hihi.. :-)





Sen är de väl typiskt att jag o M alltid har otur på någe vis.. SÅKLART skulle detta även hända så fort vi har kommit in i ett hus.. Suck!! Men jajja.. Kanske va de tur.. Vad vet man?!?
MEN.. Vår Tvättmaskin pajjade i Lördags!! Iiiiih.. Hade då lixom tvättat 2 maskiner på hela veckan o skulle lördagstvätta lite eftersom ja jobbade igår söndag.. :-/
Det är väl typiskt!! Vaaa?!?!?!!!!! Såå, igår åkte den gamla ut i Garaget o in med en ny!! Så nu ska en ny pärla slitas me hälsan o de kan man ju verkligen lova då de snart vankas bäbiskläder att tvätta.. :-) Hihi..
Jajja, nu ska de iaf gjutas en platta så maskinen kommer upp en bit så man slipper böja sig ner så kraftigt ni vet.. :-) Han tänker visst på allt min käre sambo.. Hihihi..
Nåja.. Här kommer en bild på min nya polare.. Som ska slitas med hälsan.. De lovar ja!! :-) Fin va?!?








Å eftersom ja blev så förbaskad åkte torktumlaren också.. Ut me han baah!! För de måste ju va en HAN!! Inte sant?? :-O Blir ju som attans förbaskad när de inte gör som man säger.. Iiiih.. Hahahaha..
Skämt o sido!! Nu är felet åtgärdat och resultatet av detta blir att vi får vänta lite med diskmaskinen som egentligen skulle inhandlas denna vecka.. :-/ MEN, handdiskningen flyter på och nu börjar ja snart vänja mig vid de igen.. :-) Eller?? Jajja!! Kan ju stå ut ett tag till om de är så.. Å dessutom tro ja de är bättre att beställa från internet.. Å få de hemskjutsat o allt.. Lockades direkt av tanken o så få de nog bli!!

Annars då...? Joo, efter helgen som varit så trodde jag knappt ja skulle komma upp från sängen imorse.. Helt sant!! De bara låste sig bak i ryggen o jag blev fasiken rädd.. :-/
Tror att de är en nerv (ischiasnerven) som är i kläm.. :-/ Så har jag tur så kan de gå till sig inom några dagar, vilket jag såklart hoppas.. För sjutton vad det strålar neröver benet när de kör igång.. Usch usch!!
Inget jag vill leva med de närmsta 12 veckorna inte.. Nejnej!! :-/
Såå, håll tummarna för mig att de ger med sig o att jag kan jobba ti helgen.. Inte alls roligt o gå hemma om man endå inte kan göra nå.. Eller ja.. Kan, kan man väl.. Men de går sjuukt långsamt!! :-/ Sen när de hugger emellanåt så tror man fasiken att benet ska gå av eller nå.. Inte bra!! :-/
Men men, ska ta o vila igen snart nu. Klockan tickar på o snart e de dags o sussa järnet!! Har sovmorgon me prins junior imorn igen, så här ska de mysas!! :-)

Tro de få va allt för ida.. Fingrarna krampar o dessutom måste ja hjälpa M o skölja svampen han putsar bort tapetklistret med.. :-O För vi jobbar ju sååå himla bra ihop!! Höhö... :-O

Hej på er sålänge!!

/Mariana

Postat den 2012-03-05 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Julia den 2012-03-05 (22:39:04)

De är ju en sån tvättmaskin som jag fått :D

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar