Önskar...0

Önskar att tiden inte stog så jäkla still hela tiden.. Att dagarna fram till den 5:e Juni brakar iväg med hästfart!! Nuu!! Längtar efter bäbis så ja blir toki snart!! ♥ Att en sån otrolig längtan kan göra en så galen.. Åååh..
Vad gör man för att fördriva tiden så den går fortare? Joo, jobbar på. Har familjemys o träffar vänner i största möjliga mån.. Å visst e de gött, men skulle vilja ha ut denna lilla fis i magen nu o mysa me den..
Linus frågar nästan varje dag hur länge de är kvar innan bäbisen kommer.. Å hela tiden är det funderingar om vem som gämmer sig därinne.. Är de en tjej eller en kille? Kommer den va lik Linus som bäbis..? Jaaa, tusen funderingar.. Och LÄNGTAN!!! ♥

Igår när jag o Linus va på badhuset här i Matfors så sa Linus flera gånger om hur vi ska "hälsa på" på badhuset många gånger till hösten.. Då bäbisen också kan bada och ha mysigt me oss.. :-)
"-Då mamma, ska jag hjälpa dig med bäbisen! Men jag vill INTE byta blöja!" Hihi.. Man kan skratta i mängder av hans underbara kommentarer som flyger ur hans mun ofta numer.. Såå himla gulligt och eftertänksamma.. Tycker ni inte? Jag verkligen älskar att han är så ödmjuk som han är och att han också längtar extremt mycket över att Äntligen få bli storebror!! ♥ :-)
Det kommer bli en toppensommar och vi kommer verkligen spendera tiden tillsammans!! ♥

Leksand är ju också en sak som Linus längtar till. Såklart!! Sommarland, Classic Car Week och massa annat bus som händer därnere då vi åker dit är ju sånt som även jag ser fram emot. Det kommer bli supermysigt och att få ha med en bäbis komma ju bli ännu mer toppen!! Vi ska spendera en vecka där tillsammans med Bästa Mamma o Micke!! Åsså hoppas vi att de kanske dyker upp en Lykkebus m. familj också. Vore ju himla skojjigt!! Hihi.. Såå, nu håller vi tummarna att deras semester faller in på just den veckan så vi även i år kan ha mysigt tillsammans. Men kids!! Underbart!!
Lykke e ju då för er som inte vet Linus gudföräldrars barn och enda sedan vi va små har vi firat semestrarna tillsammans i just Leksand.. Underbara minnen och oförglömliga dagar tillsammans med de Bästa!! Så varför skulle inte vår tradition fortsätta?! Hehe..

Annars då?? Joo, jag ha klivit raskt in i Vecka 31 och nu jäklarns börja magen ta fart.. Som sagt, längtan är oerhört stor och vi längtar efter liten.. Men tiden är något som man absolut inte kan skynda på. Utan den gör ju som mest som den vill den.. Men jaa, de går framåt. Men inte så särskilt fort om ja få säga mitt.. :-O

På fredag är de dags för Middag tillsammans me Disa o Jan o Mamsen o Micke på Stadshuset!! Ybermysigt o trevligt!! M o jag ska lixom ut på krogen TILLSAMMANS!!! Whooohooo!! Det va verkligen inte igår och kommer säkerligen inte ske på länge till heller.. Men jaa.. Vi ska ut o käka. Sedan gå på TOP CATS såklart!!
Jag har fått klartecken att få gå in eftersom jag både käkar och är med ett "äldre" sällskap.. :-O Jaaa, för de e ju faktiskt så att jag som är 28 inte egentligen är välkommen då det är 35+ den kvällen. Å min käre sambo får ju lagligt gå in eftersom han faktiskt är snart 36 pannor.. Jaa, så är de!! :-) 
Men har på mail fått klart att de är OK och då ska jag in!! Sådeså!! Komma bli huuur kul som helst. Å dessutom få man klä upp sig rejält igen.. Kanske locka sig fin i barret och ta på Partyblåsan..? Hihihi.. Gött som tusan!!

Nää, kanske man ska ta sig i kragen o gö nån nytta.. Ska få äta färdig mat idag.. Mamsen tyckte vi skulle komma å äta biffar, så Självklart!! Vi kommer!! Mums Mums!! :-)

Hej på er!!

Se där... Dessa ska ja svinga mina lurviga till o stormagen ska vagga som baaaaara den!! Hahahahaha!!!
Nu du Liten i magen, ska du få samma musiksmak som Storebror!! Sådeså!! :-)

/Mariana

Postat den 2012-03-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar