Sååå fiiin!! ♥0

Har ju helt glömt bort och visa er den finfiiina tavlan vi fått av min kusin (Linus gudmor) Jessica m.fam!!
Såå himla fin och jag vill bara sätta upp den nu bums!! Men eftersom min kära sambo ha fått dille på att riva tapeter så väntar vi tills de e klart.. Jag har en sån duktig o krestiv kusin som gör de mesta!! Den ni!! :-)
Såå, nu måste ja bara visa upp den fina!!
Den komma pryda vår hall så fruktansvärt fint så ni anar inte!! Mycket välkomnande ord och en inspirerande tavla till att man verkligen känner sig välkommen!!

Tack Tack o åter TACK för den fina!!
------------------------------------------------
Vänner
Fyller livet med
Glädje
Själen med
Solsken
Och hjärtat med
Kärlek

    ♥
----------------------------------------

/Mariana

Postat den 2012-03-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar