Trivsel.. ♥0

Ni vet hur känslan kommer krypandes inpå en och man känner att Äntligen har man hittat rätt.. De är en sån härlig känsla och man känner verkligen hur man svävar på moln för vad som än kommer i ens väg.. De bara är så!! :-) Precis så känner jag nu.. Huset är något som jag verkligen ser fram emot att spendera en hel del år i och kanske är det just här jag o M ska parkera våra rullatorer utanför då vi är på promenad när vi är 75-80 år gamla..?! :-D Hahaha.. Jaa, man vet ju aldrig.. Hoppet finns ju såklart!! Hehe..
Men visst är de mysigt!! Hela min tillvaro gör att jag absolut trivs med allt som finns i min närhet.. Först och främst min Underbara Familj.. Mina vänner som betyder och finns.. Vårt hus som kommer att bli vårat livsprojekt och drömhus såklart.. :-) Ännu en knodd som ska förgylla våra dagar.. ♥
Å dessutom har jag en Sambo som är sjukt nöjd med allt som har med detta och göra också.. Det märks så himla tydligt på honom, det bara gör de.. Å känslan av det är ju att man ännu mer spritter i benen och känner trivsel.. Över precis allt!! ♥ Underbara Känsla!! Visst e de skönt?!? :-)
Sen att han spenderar timmar ute i Garaget gör mig absolut ingenting.. Klart han måste få gö de om han verkligen gillar de så mycke.. Å just nu när de är Timrå-Djurgården som spelar så förstår ja honom.. Klart de är spännande!! Hejja Timrå!! Bort me 08:erna.. Usch o fy!! :-/
Å när han står därute o hamrar på nånting som egentligen inte behöver hamras på så undrar man jue.. Hans place lixom?!?! Mm, skulle tro de va!! :-)
Jajja.. Ni förstår ju.. :-) Hans välmående går absolut inte att ta miste på.. Eftersom på M syns de såå himla tydligt då han är Lyckli o mår bra.. Å de gör mig ännu Lyckligare!! ♥ Lyckoruuuus!!!

Längtar sjukt mycket till nästa vecka också måste ja ju erkänna.. Påsken är ju på ingång och därmed vankas de en veckas semester för min del. Komma bli Fantastiskt skönt att vara ledig och dessutom kanske kunna förgylla mina dagar med nånting spännande också.. Sitta i solen och njuta av ledighet, eller varför inte baka en massa?!? Som är så avkopplande och dessutom mumsigt!! :-D
Jaa, vi få se vad man hittar på. Men nånting blir de iaf.. Ska i varje fall åka ti stugan o mysa i mängder.. Familjemys och avslappning står på schemat.. Kanske lyckas vi tajma in så eventuellt så många som möjligt kan komma upp och mumsa mat me oss. Så vi kan bjuda på käket en dag..? Och dessutom fixa så vi kan "leka" eller pyssla me nå skojsigt bara för att.. Jaa, de e ju faktiskt Påsk!! Hehe..
Ska suga på karramellen ett tag till o fundera ut vad vi ska hitta på och vilken dag vi ska kunna köra detta på.. För att inte krocka me fler lixom.. :-) Hehe..
Är ju bara såå himla mysigt när vi alla ses.. HELA STORA FAMILJEN!!! ♥

Nu när Lyckoruset är på den högsta nivån ska ja allt krypa ner i sängs.. Å alla därute som är eller vill vara Bitterkakor kan jag bara inte ta åt mig av.. Nejnej.. De kan hålla sig allt där de är.. Huhu.. Alla negativa tankar och människor behöver jag bara inte.. Så är de bara..
Plugga lite till och sedan sussa järnet.. Pjuuhuu.. Upp före solen imorn igen.. Ujujuj..
Men snart e de helg o därmed TOP CATS också.. Whooohooo!! :-D

Natti Natti på er!! :-* ♥

Lycka är......

/Mariana

Postat den 2012-03-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar