Badrum!!0

Nu ni börjar det sätta fart i vårt badrum.. Wiiiie!! I förra veckan så sattes sista kakel/klinker-plattorna och sedan fogades det och nu rackarns är de såå himla fint!! Ojojoj.. :-) Detta komma bli sååå himla bra!!
Å nu börjar de sättas in både det ena och de andra för att få de hela till att gå ihop! Alltså, toastol, kommod, dusch.. Jaa, ni vet!! Sånt som finns i ett badrum!! :-)
Komma bli huuur fantastiskt som helst och jag bara längtar tills de är färdigt och därmed slipper springa nerför trappen på nätterna.. :-)

SJUKT GLAD OCH TACKSAM för all Hjälp vi får/fått av de som hjälpt oss!! Vet inte med ord hur jag ska tacka ordentligt!! Vilka Underbara vänner det finns alltså!! :-)
Och att man kan ge och ta.. Det är verkligen GULD värt!! :-)

Såå, bjuppar på några pics från både förra veckan o nu.. Och självklart används endast de Bästa grejjerna här just nu!! Annars få de va.. Noga me dedär tycke vi.. Spec när de e ett badrum som ska fixas.. :-D























Å sen va ja hos Bästa Erica o Andreas igår o hälsade på en sväng!! Väl där fick jag både mina stackars naglar tillfixade och dessutom fick jag ett Fantastiskt sällskap kvällen till ära.. Bästa fiiina ni!! ♥
Så nu kan ja va tjusig inför kommande förlossning!! (om det nu håller sig i 3!!! Veckor till...!?!) Hahaha..

Men rackarns va lite färg kan göra mycket för en.. Speciellt på naglarna.. Tjusigt värre!! :-)

















Tjing på er!! ♥

/Mariana

Postat den 2012-05-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar