Fredag..♥1

Nu är Fredagen här igen och rackarns vad jag har längtat!! Har idag jobbat morgonen och nu snart ska ja dimpa ner i sängen o vila en stund innan de e dags att Fredagsmys me mina finaste!! ♥
Har klivit på SEMESTER en vecka nu innan de e dags att arbeta mina sista två dagar innan nästa semesterperiod och därefter mammaledighet.. Hihi.. Ruskigt nära nu och jag känner att de närmar sig, även fast man tycker de är såå himla långt borta.. :-)
Tänk er.. Snart e de dags för ännu en familjemedlem att komma och vi blir FYRA i familjen!! ♥ Tro om jag längtar!! Ojojoj.. Kom kom kom dagen D!!! ♥

Vet inte om de är kraftiga sammandragningar jag känner av eller om det är förvärkar. Hur minns man lixom? Tycker inte alls jag lider av dem, men endå känns de nästan hela tiden. Det tar tag i ryggen och hela magen spänner sig.. :-O Blir pirrigt samtidigt som jag VET att jag säkerligen kommer att gå över 2 veckor.. Så egentligen är de bara ti o sitta lugnt i båten och vila i massor.. :-)
Men det får mig givetvis att fundera såklart. Min älskade mami ska ju åka ti utlandet nu en vecka imorgon och därmed så försvinner vår plan till barnvakt ifall det skulle ske ngt under den tiden. Men har en massa backup så ifall de mot förmodan skulle ske ngt så finns det de som ställer upp.. :-) Å skönt e ju de!! ♥
Men de e klart man oroar sig.. Vem skulle inte gö de?

Men nu ska jag ha en veckas semester och bara vila.. Ta igen nya krafter och dessutom händer det en massa kuligt under nästa vecka också.. Linus ska hälsa på på Nya skolan på måndag och sen är det inskrivning på Fotbollsskolan på Onsdag för honom. Gissa om han är laddad?! :-D Hihi..
Sen så startar även Bilbingon på Onsda på parken i stan!! Vet dock inte om jag hinner dit, men gör ja de så ska ja absolut dit.. För de e ju sååå rackarns kuligt!! :-) "Tuuut tuuut" Hahahaha..
Sen ska jag hjälpa systeryster med att fixa lite inför modevisningen de ska ha nästa helg med sitt jobb. Göra lite röror och snittar. Sånt där kuligt göra som jag Äääälskar!! Wiiiie!! :-)

Sååå, även fast ja ska ha semester och njuta av lugnt så blir de till att dona med en massa annat kuligt också såklart!! Fantastiskt!! :-)

Näpps, dimpa ner i sängen va de ja!! En alvedon och lite vila så kanske ryggen o magen blir liiiite lugnare..? Tror ni inte?!? :-)

Heeeeej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-05-11 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2012-05-11 (12:30:30)

Det är bara att ringa om det skulle vara något så kommer jag. :-) Jag längtar till den lilla kommer. <3

Jag vill också åka på bilbingo så saknar du sällskap vill jag hänga på. :-)



Kram kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar