Inskrivning på Fotbollsskola!!0

Jajjamen, nu ha vi gjort de minsan.. Inskrivningen är klar och fikade gjorde vi också en snabbis.. :-) Göttans!! Å när ja kommer hem så står Hantverkarn här hemma o grejjar med vårt badrum.. Jag kan fasiken inte bli gladare just nu!! Ojojoj.. Fantastiskt!! Hade räknat me att han kanske hade tid i nästa vecka eller så. Men nejnej, blir ju sååå Glad!! :-)
Man lixom ser slutet på hela Badrummet och kanske.. Kanske finns de ett fungerande Badrum då bäbis väljer att kika ut.. :-D Vore ju himlarns bra för både mig o bäbis eftersom trappen ner inte är den kulaste när man ska springa mitt i nätterna.. :-/ Jajja.. Klagande.. Jag veeeet!! :-O
Jag är såååå Tacksam för allt... Ååååh.. Tänk att det händer!! :-D

Nåja.. Fotbollsskolan är alltså av stapeln skulle jag säga och de gick då undan må ja säga! Vart en lite kyrkbön i Tuna Kyrka o sedan fick de små lite välkomnande saker.. Kuligt!! :-) Inte direkt för att jag är speciellt kyrklig av mig, men självklart finns där värderingar som verkligen ALLA borde ta vara på o LEVA EFTER!! :-)
Viktiga ord som kan vara såå mycket betydande.. Ta vara om varandra och tänk på varandra.. Inte så svårt kan man tycka.. Men som kan vara mycket svårt för en del.. Men men.. Inte mitt bekymmer.. De e bara så synd eftersom de för de mesta straffar sig självt och vänner försvinner för de inte orkar me sånt.. Som är såå himla lätt.. Att bry sig... De är inte svårare faktiskt..

Såå, nu rullar den igång på riktigt redan nästa vecka!! Spännande!! Linus va såklart beredd me benskydd, skor o kläder redan idag. Men jajja.. Nästa vecka såå.. Han e laddad, minst sagt!! :-D
Å mamman också såklart!! :-D

Men hörrni.. Ha ni tänkt på en sak..? När man inte kan ringa ngn eller några.. Eller när man inte får svar på sms inom 10 minuter så oroar man arslet av sig.. Å speciellt när de e såå himla långt borta, men endå så nära.. Jaaa, ni förstår ju vem ja menar.. Mamiiiii... Jag saknar henne så ja håller på spricker!! Ååååh.. Speciellt nu när jag ha ont lite här o där, blir galen av hormonerna som spökar i kroppen o jaaa, allt!!
Jag vill såå himla gärna ringa o bara tomsurra ni vet. Men när de befinner sig i Turkland så är de ju inte så att man direkt ringer ner för o tomsurra.. :-/
Å bara av tanken så blir ja ännu mer frustrerad.. Iiiih.. Hur kan man sakna mamsen då man snart är 28 år tänker ni kanske..? Men jaaaa, hon är en av mina Bästa vänner och en person som jag ringer till om vad som.. Det spelar lixom ingen roll vilken dum fråga man frågar så försöker hon alltid ge mig svar.. De bara är såå..
Ha ju som många vet inte alltför många att vända sig till, och just därför ha min Fantastiska mamma ALLTID funnits vid min sida OAVSETT vilken hemsk liten primadonna jag varit.. She is awesome!!!
Å just nu ha ja så ont.. "Alvedon, släng dig i väggen!!! För du hjälper fasiken inte alls!!!"
Blir som Gaaaaalen!! "-Mams, jag vill bara ringa o klaga lite om hur ja mår o jaaa, du vet..."
Men är sååå Glad för er att ni är i utlandet o har de gött!! Lite avis såklart!! Men som vi sa.. Nästa gång följer vi med!! Sådeså!! :-)
Å dessutom kan vi se fram emot en Semester tillsammans i sommar igen!! Komma bli supermysigt!! Å speciellt då moster, kusiner o c:o också ska finnas i vår närhet så blir allting ännu bättre!!
Det är ju sååå härligt!! :-)

Nää, men jösses vad jag babblar på hörrni!! Ojojoj..

Ska faktiskt ta o natta junior nu så han är Människa imorn också.. Men först ska ja bju på nå finfiiiina kort.. De lixom händer ju grejjer här hemma.. Å sen på Prins Linus också såklart!! :-D

Heeeeej på er!!





/Mariana

Postat den 2012-05-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar