Lyckliiiiii!!! ♥0

Jaaaa, Lyckliiiii som sjutton!! Men trött som en gnu.. Såå summerar helgen som en ToppenHelg verkligen och kryper ner ti sängs me ett leende på läpparna.. :-) ♥
Trots en parkeringsböter o en ond rygg som ha blitt under helgens bravader så älskar ja livet just nu.. Faaaast, skulle självklart älska de ännu mer om lilla krabaten inne i magen ville kika ut o lära känna oss snart.. För nu rackarns så Längtar vi sååå.. :-) ♥

Sen är de ju också så att vårat badrum börjar bli riktigt fint!! Underbaaaart!! Har haft hjälp under veckans gång och jag o M är verkligen sååå Glada att de finns sånna som dessa som ställer upp just nu.. Ojojoj, vad hade vi gjort utan er?!?! Allting smittar av sig lixom eftersom på oss alla i familjen och snart kan vi alla stå i en STOR, rymlig och NY dusch-hörna!! Jisses vilken LYX!!! :-) Kakel o Klinkers såklart i hela badrummet.. Lika bra att kosta på när man väl gör.. Å då de dessutom blir rackarns fiiiint!! Gaaaah..
Fantastiskt!! ♥

Det är självklart inte helt klart på Låååånga vägar, men riktigt på god väg och inom en snar framtid så står det klart. De bara är såå.. Åååh, som jag längtar!!

Ha ja sagt att min kropp börja samla vatten?!?! Inte?? Nää.. Men de gör den!! Usch och fy säger ja bara!! Fast denna gång är de ju baaara 2 veckor kvar o inte 6-8 som sist.. Hehe.. Å dessutom har inte vågen plussat än.. TROTS de så växer magen och bäbisen.. :-) ♥
Sååå, i sommar ska jag banne mig promenera. Stå planka och komma i mina gamla klänningar inom kort!! Rackarns vad gött de känns!! MEN, än ska man ju inte ropa hej!! Även fast man gärna vill och hoppas såklart.. Men som sagt.. Klart varenda människa vill se fräsch, fit o gölliiii ut!! Så är de ju bara!! :-D

Jajja.. Ska inte sitta här o babbla på en massa.. Ska krypa ner i sängs me vetskapen av att ja har en händelserik vecka på g.. Jobba sista dagen på jobb innan semester/mammaledigt. Börja fotbollsträningen me junior och dessutom är det skolbesök igen för honom. Sen ha vi föräldramöte på skolan med nya klassen och sen mina vänner... Sen är de minsan HELG igen o dåå... Då skulle de visst bli finväder!! Hojhoj, vad mamman här i huset ska sitta på baksidan o pressa då!! SOM massoooor!!! :-D Hehehe..
De är ju som braaa gött o ha hus då de är finväder o man kan götta sig på altanen!!! ♥

Tjing Tjong!! ♥

/Mariana

Postat den 2012-05-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar