Så va de klart!!0

Jajjamen!! Har nu Äntligen gjort de. Va inte så farligt som jag hade målat upp det som och tiden gick ganska fort endå.. Träsmak i baken o rastlös gick man därifrån med en banan i högsta hugg! :-) Haha..
Å nu försöker jag landa lite hemma hos mamsen.. Äter lite mer o tyglar humöret en del.. :-)
Va inte så tokigt som jag trodde o dessutom fick ja lite citronsaft i så de smakade inte alls tokigt..
Ha haft en hemsk natt och önskar jag hade sovit lite mer än vad jag gjort. Men ska ta igen de timmarna sen när ja kommer hem. Fattar inte att sömnen ska bli så drabbad i slutet av grav, men samtidigt är de väl så att kroppen ska förbereda sig.. :-)
Snart såå.. Kanske inte är alltför lång tid kvar som man tror och förhoppningsvis så ställer kroppen in sig själv denna gång så man slipper igångsättning!!
Vore ju smidigt på sitt sätt, men samtidigt tycker jag de ska va sjukt svårt att veta NÄR de e dags!! Å jaaa, jag vet.. Man känner de!! Men om man tänker hela tiden att: "Kanske de ska kännas värre?" Eller som "Är de inte bara jag som är vek?"
Jaa, då kanske de inte är så himla lätt endå..? Jag menar, det är endå 5½ år sen jag kände värkar senast och de va ju inte mina egna från en början. Eller ja, mina egna va de ju. Men eftersom jag blev igångsatt så ökades ju droppet eftersom och därmed så styrdes ju värkarna som hur man ville ha de.. :-)

Men men.. De är väl denna väntan som ska vara? Inte sant? Man få som gå på nålar o hoppas att de kör igång själv och att man inte behöver tveka, utan kanske bara åka in o ha de klart sen.
För de största bekymret jag har är vart vi ska lämna Linusen.. Eller om de sker mitt i natten.. Ska vi väcka upp stackarn då eller finns de ngn som kan komma till oss?! Jaa, ni förstår ju.. TUSEN TANKAR och allting bara snurrar runt runt.. :-O Ojojoj...

Längtar tills imorgon då finaste bästaste Mamiii kommer hem igen.. Sakna henne som sjutton nu när ja vill ringa o bara prata me nån.. Är som inte alls samma sak när de gäller vänner, sambo eller syskon.. Man har en spec relation och bara att kunna ringa närsom heller om vadsom så är det bara en som finns.. De bara är så..
Min fiiina Bästa Mamiiii..
Sååå, imorn ska ja självklart hämta hem folket från Midlanda o dessutom kirra lite käk åt dem när de kommer på hemmaplan. Precis som de gör för oss när vi kommer hem o behöver hjälp med de vi behöver.. :-D
Självklarhet för mig o dessutom vill junior träffa mormor o Micke.. Hans favvosar!!

Kanske dags o vräka i sig lite mer mat?! Hmm.. Lunch nu jue.. Undrans ja va man ska droppa ner i kistan denna gång?! Ett äpple kanske? Eller nå mer matigt? Jajja.. Få se vad de blir..
Pappan o Linus e iaf ute o shoppar lös ida! Både kakel, klinkers och en massa annat bra o ha grejjer ti Badrummet.. Underbart!! Å helt plötsligt fick mamman en stund för sig själv. Kan behövas.. :-)

Hej hopp på er!! :-)

/Mariana

Postat den 2012-05-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar