Återbäring...0

Återbäringen blir fasiken bara bättre och bättre!! Ojojoj..
Kikade in på FB förut och såg en skrämmande BRA annons/bilaga som Polarn o Pyret hade lagt upp..
Nu får man ÄVEN Återbäring hos dem när man drar sitt Medmera kort!! Hur Fantastiskt är inte de rå?!?!
Kommer absolut använda mitt kort ännu mer flitigt eftersom jag både jobbar på Coop och handlar på Polarn!! Perfekt!!
Gillar verkligen systemet som Coop har med medlemsåterbäring. Det både känns och syns att om man är stamkund så växer även kassan till familjen. Jag kan säga det med erfarenhet också eftersom jag både jobbat och handlat på Ica under hela mitt liv. OCH jag lovar att det är tusen gånger mycke bättre att handla det just vi behöver (barnmat, blöjor, utelek och div mat) på Coop och att jag/vi dessutom får sååå mycket tillbaka.. Heeelt Fantastiskt!!

Visst, vi har ju lilla Ica som finns här i Matfors. Men där handlar jag endast det nödvändigaste och akuta. Svindyrt!! Och visst, det kostar och åka in ti stan o handla också. Men alltid ska man uträtta nånting i stan under veckans gång och just då passar man på och handlar också. Eller så har man ju dessutom en sambo som passerar stan varje dag och som även han kan handla..
Såå jaaa, man tjänar verkligen på det!!
Sen att det varje månad sätts in en slant på kortet som man kan handla för direkt i butik gör ju inte heller saken sämre..
På Ica får man vänta i evigheter på en rabattcheck.. VÄRDELÖÖÖST!!!

Såå, självklart uppmanar jag er mina kära läsare att handla på rätt ställe såklart.. Med all anledning.. Ni får tillbaka, det får ni!! Å inte heller behöver man vänta i flera månader för o få den stackars 25:- som dimper ner i lådan från Ica heller.. Det kommer en slant varje månad.. Å dessutom kan det ju fyllas på med ännu mer om man även betalar med sitt Medmera kort!! Underbart!!

Så nu vet ni ju vart jag slänger in mina slantar.. Inte till ngn storchef som stoppar dem i egen ficka.. Nejnej, jag handlar på ett ställe och får även jag tillbaka i plånkan!! Jag är ju en medlem... :-)
 
Coop is the shit alltså!! :-)

Tjooohoo!!

/Mariana

Postat den 2012-11-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar