Måndaaa..0

Så va Måndagen här igen.. Lite halvseg efter en helg med jobb och konsert.. Ganska okej faktiskt och inte fira en massa Halloween o fest när man kan arbeta, tjäna lite slantar och bara få ta de lite lugnt hemma. Rätt så gött faktiskt!!
Slappade ända in i de sista igår innan jag drog på jobb och sedan igen efter.. Tokskönt!! Mumsade räkor och såg på film..
Ikväll tro ja att de kan bli en film igen.. Eller imorn..Hmm.. Beslutsångest!!

Idag hälsade jag på Madde på morgonen och surrade på som vanligt! Alltid lika trevligt!! :-) Sedan hem o tvätta lite.. Åsså sen fick vi besök av Linnéas blivande gudföräldrar/familj.. K & T med kids.. :-)
Så här ha vi mumsat mat, surrat en massa och lyssnat på psalmer.. Pjuuh.. Hade visst glömt att jag skulle träffa prästen imorn.. Men nu känns de som jag har lite mer "kött" på benen då ja ska träffa honom och säga hur jag/vi vill ha det.. :-)
Dock skulle man ju haft tag i ngn som sjung en truddelutt.. Hade även det varit fint, meeeen, halvsvårt att få tag på..
Helst hade jag velat haft en kille/man som sjung lite. Men allt går ju inte som man tänkt sig jämt.. :-/

Jajja... Vi hade varje fall en trevlig kväll här tillsammans. Men svettiga, trötta barn som säkerligen kraschade ner i säng fortast möjligt.. :-) Verkligen tokgillar de!!! Me besök alltså!!

På Lördag är de dags... Dop för Linnéa... Lillskruttan ska få sitt namn och in i kyrkboken hon blir skriven.. Yesbox!! Blöta huvudet o bli lite arg är säkerligen ngt som kommer att bli av.. Ojojoj..

Nänä, hörrni... Dags o gö nån nytta..

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2012-11-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar