Show Peter!!0

 
Yes, då va de gjort. Det man sett fram emot en tid nu.. En hel föreställning med Peter Johansson m.band. Sjuukt bra, dock stundvis liiiite för lugnt. Men i överlag tokbra såklart!!
En massa Queen och såklart va de svårt att sitta/stå still. Man rycktes med i musiken och helst ville jag stå mest hela tiden. Dock fick man hålla sig eftersom de inte var så många andra som höll igång på de viset.. :-/ En ganska lugn kväll, men som avslutades stort!! :-)

Vi började kvällen med en AfterWork på Invito. Tokgod mat för 99:- (hur billigt är inte det?!) och sedan drog vi vidare till Tonhallen där han skulle uppträda. Väl där träffar man såklart alltid några kändisar. Några som man inte ser/träffar så ofta, vilket gör de ännu roligare då man ses.. Fantastiskt!! :-)

Knäppte en hel del kort och självklart ska jag bjuda på några.. Och nöööörd som man är så va jag ju absolut tvungen att knäppa kort tillsammans med självaste Peter... Såå, såklart bjuppar jag på de me.. :-) Hehehe..
Jaa, kvällen blev bra till slut och tyvärr så blev det inget eftersnack efteråt eftersom alla hade ngt planerat. Men men.. Trevligt sålänge de varade såklart!! :-)

Nu är det snart dags att bege sig på jobb. Mindre sugen på det just idag, men det blir nog bättre bara man är påväg. Jag har sovit lite halvkasst inatt och hoppas natten som kommer blir bra mycke bättre.. Å vet ni vad de bästa är.. Imorn börjar jag inte förränn 15.00.. Värsta Lyxpasset!! Hehe..

Nää, dags o hoppa i jobb-brallan nu o dra på jobb. Inte glömma matlådan och hoppas på att de är liiite trafik uti Birsta ida..

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-11-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar