Beroendeframkallande...?0

Om det är!!!! Ojojoj.. Skaffade mig Instagram igår och jisses vad jag har missat.. Denna app som den nu kallas är ju heeelt bedårande och jag är redan kär.. Ooh my.. Där kan ja verkligen sitta o pyssla me en massa pics och det är ju verkligen fantastiskt!! :-)
Ska ju köpa hem ett program till datorn också, men de är ett senare projekt. Så än sålänge få Instagram funka som mellanhand.. :-)

Har haft 2 helt underbart skööna dagar i hemmet. Jag o Linnéa ha passat på och vilat upp oss, varit på vc och myst en hel del. Tänk va skönt de kan vara ibland..
Men imorn ska vi nog ta oss nånstans o kanske dessutom handla hem lite grejjs. Snart helg ju.. Då kan minsan inte kylen stå o gapa tomt inte.. hehe..

Veckorna går ju bara såå himla fort tycker ja. Lillkrösa är ju snart 4 månader och Linus snart 6 år.. Jag då?! Nää, tro minsan ja stannar på mina tjugo år ja.. Hahaha..
Denna fredag ska heller inte Linus behöva vara ledig, nu ska han också få vara me och se vem som blir nästa veckas guldklimp. Gissa om han längtar?! :-D Veckans guldklimp är alltså en person som just den veckan får lite extra uppmärksamhet och dessutom får vara med och bestämma vad hela klassen ska göra under en viss tid på veckan.
Ett riktigt hedersuppdrag tycker jag om jag få säga mitt, inte sant?! Kan tro att kidsen blir bra malliga då de äntligen få vara guldklimpen för en vecka.. Jaa, de skulle varje fall jag vara!! :-)
Till helgen ska jag vara ledig en hel helg igen. Känns lite skumt eftersom jag jobbat i hela 3 helger i rad. Men de ska samtidigt faktiskt bli rätt så skönt. Vi ska försöka få lite saker gjorda här hemma. Köra bort lite skrot som samlas på efter renovering. Bära undan de sista från gården och eventuellt klippa gräset en sista gång. Å kratta lite gräs kanske..
Jajja.. Sånt där krafs som man gärna lämnar, men jaaaao, de måste ju göras också.
Sen ska jag få se min underbaring ti son åka skidskor på Hockeyskolan också. Kuligt!! Både på Lörda o Sönda ska vi besöka Njurunda ishall o de ska minsan bli skojsigt tycke ja. Roligt också att junior verkligen njuter av o få åka lite. Han ska ju faktiskt bli Hockeyproffs.. Så ni vet!! Hahaha..
Håller tummarna att han känner lika om några år också, så kanske man en dag sitter där och ser sin pojk på tv:n.. Hmm.. Jaaa, de vore nåt de!! :-D

Drömmar.. Jaa, de få man allt ha gott om.. Nu ska ja snart drömma mig bort lite till.. Men i sömnen!! Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-10-10 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar