Följ mig genom berg och dalar...0

För nu ska de börjas.. På Bruksgymmet här på hemmaplan i Matfors!!
 
Där ska jag iaf börja trimma upp kroppen igen. Efter mängder av funderingar hit och dit så har jag bestämt mig. Träningen börjar till veckan och JA, jag ska köra på som faaeen!!
Nu ska kroppen komma i form igen efter denna graviditet och efter förra årets viktuppgång.. Hua!! :-/
Om jag är motiverad?! Som tusan!! Till skyarna o tillbaka!! Ooh yes!!

Kommer försöka äta mindre och tänka på vad jag stoppar i munnen, men inte på ngn diet nu första tiden. Nu gäller det att komma igång. Men visst, det komma bli en del som byts ut och läsken.. Jaa, den ska bort helt!! Vilken bov!! Hua!!

Kommer också försöka nå ett av mina delmål innan jul. Och det SKA jag banne mig!!

Och självklart ska ni få följa min resa.. Från start till mål..

Jag har gjort det förut och kommer att göra det igen. Ska ta kontakt me min pepp och infinna mig i träningens tecken igen!! Nu kör vi!!!!

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2012-10-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar