Fullt upp!!0

Joråsåatt!!! Dagarna fylls ut massor nuförtiden.. Förra veckan va de spruta för Linnéa o de gick ju bra. Dock fick fröken feber o ha haft lite till o från sen dess.. :-/
Helgen spenderades på ständigt flygande fot och jag blev Gudmor åt lilla Vilde.. Mysigt!! Ska bli himla spännande att få vara det, vilken uppgift!! :-)
Å sen ha de varit klädbytardagar på Haga skolan där ja varit o jobbat lite emellanåt. Lika roligt som vanligt att se alla köpivriga personer som nästintill springer in för att hitta vad just de söker.. :-) Sen hade vi också inventering i Söndags på jobb. Det innebar att jag ställde klockan på 4.15 o va helt snurrig då jag klev upp MITT I NATTEN!! Ojojoj.. Men dagen rullade på o efter jag varit o hämtat igen mina kläder o pengar på bytardagen så begav jag mig hem till min kära familj.
Här va de fullt ös som vanligt och söndagen och helgen va Äntligen över.. Pjuuh!! Jag blir såå galet stressad då det är mycket att hinna med. Nervös va jag som sjutton eftersom jag skulle prata högt inför andra och nervös för att jag ev inte skulle få sälja ngt på bytardagarna.. :-) MEN, allt gick super o helgen kunde inte sluta bättre!! :-)
Linus va på drakborgen me Amilia, Andreas o Erica i söndags o sprang sig svettig o hade riktigt kul. Nu skulle han minsan spara pengar så han kunde åka dit snart igen. Sööötfisen!! Hehe..

Å nu börjar det faktiskt börja närma sig helg igen. Å eftersom detta är min ordinare jobbhelg, så ska jag arbeta.. Både lörda o sönda. Tjoohoo!!
Fast jag har lite mellanpass, så familjemys hinns de också med. Både på morgon o kväll.. :-) Underbart!!

Skulle vara med på en bytardag här i Matfors också på lörda, men eftersom jag arbetar på lörda och inte kan hämta o samla ihop mina kläder själv så fick jag dra mig ur.. Knasigt system må ja säga.. För hade de samlat ihop o de bara va att åka o hämta hade ju M kunna gjort de. Men jag vet att de kanske inte är de lättaste o göra de med två kids på halsen också.. :-/
Såå, de få helt enkelt bli en annan gång. Däremot ska jag sortera och lägga kläderna i olika storlekspåsar så de är klara för nästa bytardag.. Då slippe ja göra de stora jobb som ja gjort nu innan.. :-)

Här i veckan började Linus fråga om han fick åka o mysa me farfar nånting, å jaa, de va ju självklart å farfar bidde glader! Så i eftermidda tar Linus med sig resväskan o drar västerut o ska ha skogsmys me farfarn ikväll å imorn.. Hehehe..
Då ska jag o Linnéa försöka få lite ordning på tomten.. Städa undan lite möbler, plocka bort gamla blommor och jaa.. Göra lite höstfint!!
Dessvärre har jag ett par blommor som jag absolut inte vill ta bort än. De e ganska knasigt eftersom dessa inte direkt blommar särskilt bra under hela sommarn. Men NU... Nu blommar de som aldrig förr.. Gaaaalet!! Ni ska få bildbevis, knäppte kort på dem igår.. Helt galet.. Ojojoj..

Hoppsan, nu vaknade visst krööösa min!! Dags o mysa!!

Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2012-10-04 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar