Yippieyaaayeeeej!!0

Nu ni ska de bli andra bullar!! Nu ska gammkroppen få känna av lite jobbiga grejjer, å fasiken va de ska bli gött!! Ojojoj.. Har skaffat mig ett kort på Bruksgymmet här i Matfors å de ska bli riktigt kul o få börja komma igång igen.. :-) Å dessutom fick man sig en superfin t-shirt också.. Dock vet ja inte hur pass mycke ja komma använda den just nu. Men ett tag kanske man vill dölja flodhästkroppen som man skapat sig.. Ujujuj..

Köra lite tyngder samtidigt som kondition är ju precis min komb. Å nu när jag ska ändra min livsstil så är det ju verkligen dags för att köra igång på gym. Inte sant?!
Nu ni, ska dessa kilon bort!! På e´m baaah!!! :-D

 

/Mariana

Postat den 2012-10-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar