Åter igen..0

Åter igen så lider helgen emot sitt slut och nu är de dags att ladda om för en ny vecka igen!! Och denna vecka kan vi ju hoppas på liiite bättre väder.. I alla fall några dagar va?! :-)

Har ju som sagt arbetat hela helgen jag o de va himla trevligt må ja säga. Visst, inte så ja skulle vilja börja jobba på heltid. För de e ju himla mysigt att bara få va hemma o mysa järnet me lill-töösa också!! Men alltid e de nyttigt me ett par timmar i hettan!! :-)

Imorn ska M:s kompis giraffen lämnas tillbaka.. Yepps, å de blev visst min uppgift.. :-) Vad gör man inte?! Hehe.. Men men.. Få väl se hur yrhönan jag hittar dit. De blir väl som vanligt som när folk står o stirrar på vad jag egentligen pysslar me.
Har ju en tendens att gå in fel dörr eller åka in en gata för tidigt o sånna saker.. Så just sånt ja oroar mig för.. :-/ Huhu..
Meeeen, de går nog fint! Den ha i varje fall gjort sig ett bra jobb här hemma. Nu är de mesta klart för väggpåklädnad!! Tjoohoo!! Komma bli kanoners ju!! På med väven o sen på med färgen!! Tjopp tjopp!!

Nog om detta nu... Denna renovering.. Ojojoj.. Men både ja o M börjar se slutet.. Där borta är den... Whoohoo!! TÄNK, vad vi ska ha tid övers sen..? Bara ti mys o annat smått o gott!! Hahahaha..

Dags o sussa!! Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2012-09-02 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar