Dopdags!! ♥1

Jahaja, nu va de dags för planering av Dop.. Underbart!! hihi..
Lillfisen ska döpas i början av November i Tuna Kyrka!!
Tro de ska bli superbra å såklart önskade jag att få ha den Bästaste prästen som även döpte Linusen.. Janne!! :-) Han ha vi haft på både dop och begravningar o ja tycke han e super!!
Hoppas han kan o vi kan få han på just den dagen!!

Men vet ni.. Församlingen bjuder på dopfika, alltså tårta, kaffe/te och saft. Å servetter o grejjer.. Lite bra rå.. Ojoj.. Så nu ska de bara bakas i massor, men sånt kan man ju så de ska väl inte bli ngn match.. :-) Hehe..

Imorse va ja o hämtade upp lite Älgkött som ska styckas ikväll. Jösses vilken biff!! Haha.. Ska bli intressant o se hur lilla JAG ska lyckas stycka upp den i delar o fixa till de. Men vad gör man inte?! Nångång måste man ju lära sig o eftersom de borde finnas i generna så borde de bli en ganska lätt match de också... Pjuuh..

Men hörrni... Vet ni av ngn som sjunger fint??? Hojta o tipsa vettja!! Sjung ju mycke förr jag själv, men tro de blir lite stelt o jäkligt när ja inte underhållit min ljuva stämma på ett ex antal år.. :-O Haha.. Men tar gärna emot tips..
Dock vill ja inte ha ngn skrikig eller gäll röst.. Nejnej, öronen vill vi gärna behålla.. Hahaha..

Jajja.. Nu ska ja spåna vidare på lite inbjudningskort.. Wiiie, vad kuligt!!

Hej hopp på er!!

 
 
(lånad bild)

/Mariana

Postat den 2012-09-10 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Julia den 2012-09-10 (19:13:39)

Jag har tvåkompisar som sjöng på Miltons dop som jag tycker är jätteduktiga :)
Svar: Åååh, vad heter dom o vad brukar de ta för lite skönsång?! :-)
Marriss

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar