Gudmorsan lixom!! :-O1

Hell jäää!! Jag ska bli Godmor!! Jag har fått den äran och självklart tackade jag ja o blev störtglad!! :-) Det är charmören Vilde som jag ska vara gudmor åt o ja hoppas jag ska sköta mitt uppdrag och att han alltid ska gilla mig för den jag är. Precis som jag gillar honom för den han är.. :-)
På Lördag ska de va dop för honom och då ska fröken Johansson (jag) läsa upp en dikt för lilleman. Om att hans liv ska få en bra gång och att han ska få ara skyddad från allt ont.. Fin liten dikt med många ord som jag själv hade bytt ut ti andra, men men.. Så är det!! :-) Hehe..

Det är väldigt fint att få en sådan här förfrågan och jag är både stolt och mycket glad!! Det ska bli en spännande uppgift som jag har framför mig!! hihi..

VILDE
 

/Mariana

Postat den 2012-09-26 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Madde den 2012-09-26 (21:24:04)

Åhh jag är glad att just du blir vildes gudmor!
Kan inte tänka mig någon bättre!
Du har ju varit med sedan han var en liten prick i magen ju :-)
Är super glad att du tackade ja <3

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar