Hipp Hipp Hurra!!!0

Hipp Hipp Hurra till min mamma på hennes Födelsedaaa!!

Snart ska vi dit o käka lite o sedan blir de kalas för Linusen.. Allting på en o samma gång ni vet.. Precis som de ska va.. Haha.. :-) Meeen, huvudsaken man hinner på ställena en stund iaf så man hinner ses.. :-)

Såå, nu ska ja också ta o gö mig klar.. Hann dock inte me en dusch på mig själv ida, men de är ju såå.. Huvudsaken att kidsen är hela o rena.. Jag kan förfina mig ikväll ja.. Men de ha som inte gått.. :-/ Haft en skrikig liten donna o packat o donat..
Nåja.. Ha iaf fräschat upp mig så ja inte stinker efter dagens pass me de sista på golvet i hallen.. Äntligen är allt borta!! Å de ha ja Erica o tacka.. Hon ha varit här på förmiddan/dan o hjälpt mig o sen när hon for på jobb så fortsatte ja.. Så nu är de ÄNTLIGEN klart!! Nästa etapp påbörjas nog ikväll.. Spjälorna i trappen.. Slipas o målas.. :-O Ujujuj..

Men först nu rå såklart!! Grattiiiis min fina Fantastiska Mamma!!
Vad skulle vi gö utan dig?! Jag ha sagt de förut o säger de igen..
Det finns verkligen ingen som du.. Du är bara för BÄST!!
 
Vi Älskar Dig!!!

 

/Mariana

Postat den 2012-09-21 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar