Måndag igen..0

Ojoj, i helgen ha jag jobbat som sjutton och verkligen haft saker för mig hela tiden.. :-) Å visst, man är lika nöjd som sist även denna gång när man jobbat o så.. Men ändå längtar man ti nästa helg då man få ut o träffa folk o surra sönder de stackarna.. Hahaha.. :-D
Nåja.. Man uppskattar i varje fall mer vad mysigt man har hemma endå när man kommer ut sådär emellanåt. Å dessutom är de nyttigt för M o få va själv me kids också!! :-)

Imorn e de tisda o de är dags för fröken L o ta sina första sprutor.. Ajajaj.. Detta är ju verkligen inget jag längtat till, men visst, de ska bli gjort. Förstår ja me.. Men gillar de inte!! :-/
Efter de så ha ja inte planerat nånting, eller ja, blir nog inget alls på hela dan skulle ja tro förutom den sprutan.. :-O Först förbereda sig mentalt me en prommis efter lämning på skolan o sen landa efter att de e gjort.. Pjuuuh.. Är de bara jag som är såhär eller finns de fler därute?!? :-O

Vår lilla fröken gör framsteg för varje dag. Numera så håller hun huvudet bra uppåt när hon ligger på mage o igår så rullade hon från mage till rygg.. Duktig tjej!! Verkar ha lite ont i munnen, så vi gissar på att dedär skit-tänderna är på g eller nå.. Verkar lurt, men samtidigt kan de va som lite småsegt för dem att spricka upp. Så kan ju lika gärna ta 1 månad som några dagar.. :-/ Jajja, bara o vänta.. :-)

I lördagsmorse så tappade Linus sin första tand också!! Lyckliga killen va sååå nöjd och dessutom fick han besök av tandfen 2 gånger.. Inte illa!!! :-D Hehe..
Såå, nu har junior en glugg o peta me tungan i.. Hehe.. Sööötungen!!

Men hörrni.. Ha ni lyssnat på Stiftelsen´s senaste låt?? Ur balans... Galet bra låt även den och jag bara dööör när jag lyssnar på texten.. "-Du ha nu väckt upp björnen... Ajajaj...." Maahahaha.. Grabbarna grus har sjukt bra humor o de gillar ja. Har sagt de förut å ja säger de igen.. Ni komma gå långt!! Jag tror på er!! Gaaalet bra och får Sverige att gunga/rocka!! Kung de!!
Å ha ni inte hört den sista "Vildhjärta", så borde ni ta o kliva in på Spotify o lyssna.. Gaaaah, myslåt.. :-) Kan man annat än o fastna i låtarna?! Njäää.. Kör på grabbs, komma bli tokbra dedär!!

Nu ska fröken Johansson pallra sig ner i källarn o fixa lite eld.. Min sambo... Magnus... Han gick visst ut på promenad.. Duktig han!! Eller så va de bara för att han skulle testa nya träningsdressen de fått från jobbet.. Hmm.. Vill åsså haaa!! :-)
Nåja, få se vad som man kan unna sig när man får sig en slant efter de timmar man jobbat.. Hihi..

/Mariana

Postat den 2012-09-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar