Sis 23 år!!0

Idag blir min lillasyster Cicci hela 23 pannor!! Whoohoo, tiden går fort då man ha roligt, inte sant cicci?! :-) Hon är den mest kreativa av oss syskon och har hunnit med bra mycket under sina 23 levnadsår.. Å just nu är hon ju mitt uppi karriären och jobbar som mest hela tiden.. Jaa, då hon inte är ledig o umgås me oss då såklart!! Hehe.. En riktigt Duktig kicka som alltid ha något i högsta hugg!! Finslipar hon inte på nå eget hemmagjort så är hon inte bangen o hjälpa andra.. Speciellt inte när de gäller hår.. För de e hon sjujäklarns bra på!! Våran egna frissa som nu också är egen företagare på JESS... Såå himla duktig!! :-)
Vår egen Smultronblomma!!!

Igår firade vi henne o av mig o min andra syster m.fam få fick hon en upplevelse.. Att få se Peter Johansson och "He Will Rock You!" Komma bli awesome o vi ska gå på de tillsammans alla tre.. :-) Komma bli en grym kväll o vi få börja den fredagen den 2:a November på nå afterwork eller nå.. :-) Mumsa lite gott, se konsert o sedan kanske avsluta me nå gott på stan!! hihi..
Längtar o hoppas syster också gör de!! De komma bli superdupermysigt tro ja!! :-)

Och igår firades de såklart.. Vi vräkte i oss av mammas goda mat som vanligt o även lite smått o gott som cicci själv lagat. Så mätta o belåtna begav vi oss hem o sussade in gott.. :-)

Men idag är hennes riktiga födelsedag!! Hipp Hipp Hurra för lilla sis som blir 23 år idaaaa!! :-)

 

/Mariana

Postat den 2012-09-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar