Hemmadag!!0

Jojjo!! IDag ha vi haft en liten hemmadag. Va meningen att vi skulle åka och handla lite mitt på dagen, men vi kände att det nog va skönare o bara va hemma. Rätt så gött de också!
Tog oss en promenad fram på byn o handlade lite smått o sen ha vi varit ute en stund o nu är de snart dags o börja kirra maten. :-)

I helgen vart det en ganska lugn helg. Började fredan med att ha fredagsmys och bara ha de gott! Sen i lördags så bidde de att jag drog iväg o umgicks me lite vänner!
Alltid lika kul är det ju, men rackarns vilken trött dag jag hade igår. Å dessutom vankades det ju jobb igårkväll. MEN, ack den som viker sig!! Haha.. Här kör man på!!
Å när det dök upp en sjukdom även idag på jobb så blev det så att jag tog på mig ett pass till ikväll. Så blir några timmar i uniformen även ikväll. Gött de!! :-)
Sen blir det en jäkla massa hemmamys resten av veckan!! För sen ti helgen bär det av emot Vemdalen!! Oooh yää!!
Vårforum och Dans står på schemat och efter att inte ha varit laddad ett endaste dugg så ha jag ju taggat upp rejält efter denna helg. En av mina Bästa vänner valde att följa med ändå till slut och det kommer verkligen bli hur ROLIGT som helst!! :-D
Å sen ha ja fått vetskap av att fler härliga människor ska upp, så jaa, det komma bli en sjukt trevlig helg som jag lätt kommer att minnas LÄNGE!! :-D

Förra året blev det ju inget av eftersom Linnéa va på gräddning i magen, men året innan va de en sjujäkla resa med en massa trevligheter!! :-)
Såå i år va jag taggad till en början, sen dog jag av lite, å nu... Jaaa, nu är jag LADDAD till tusen!! Rackarns vad kuligt de ska bli!!
Ska tänka på alla mina nära o kära som ska renovera, mysa och ha det gott tillsammans med en smaskig god Drink i en Hink på toppen av WhooooValley!! Ojojoj!! :-)
Jaa, jag önskar jag också kunnat hjälpa. MEN, detta är ju bara EN gång per år.. Såå.. Jaa.. :-)

Nää, nu kanske det är dags o börja med maten. Sen fixa till sig en aning för nå timmar på jobb!!
 
Hittade några godingar sen 2 år tillbaka.. Jösses!! Hade velat att Bästa E hade följt med, men inte alltid man kan få som man vill.. Fruktansvärd utklädnad dessvärre, men snygg va vi!! :-) Hahaha..
Få se vad det blir för Toalettbilder och andra kuliga pics som dyker upp detta år!! :-D
 
Bus, Trevligheter och Galenskap står och väntar utanför Dörren.. Ojojoj.. Komma bli kanon dehär!!
 
Hej på er godingar!! :-*
 

/Mariana

Postat den 2013-04-15 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar