Tisdag!!0

Tisdagen är halvvägs o just nu längtar jag.. Längtar till dans, galenskap o trevligheter!! :-) Ha en del o pyssla med innan, men de ska nog hinnas med ska ni se!
Tvättmaskinen här hemma ha vilat under helgen tills idag eftersom jag jobbat o dessutom ha den höjts upp från golvet! Perfekt!
Det värsta är ju tyvärr att all smutstvätt inte direkt tvättar sig självt, utan nu idag har jag börjat minska högen! Nu ska den bort!!
Ha ju som några dagar på mig, såå några plagg hinner nog bli rena som man kan ha med sig! :-)

Är fruktansvärt förväntansfull och tror det komma bli vårens grej!! :-)

Imorgon är det även dags för håret o bryna att få sig en omgång!! Behövs!! Som det ser ut nu så ha jag utväxt delux o relativt osmakliga bryn!! Usch!!
Såå, en uppfräschning blir det helt klart!! Gött de!! :-)
Konstigt nog så är det en grej som verkligen får en att må så mycket bättre o dessutom känner man sig helt klart mycke piggare!! :-) Underbar känsla!!

Såå för er som ha missat de.. Snaaart är de Fredaaaa!!! :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2013-04-16 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar