Torsdag!!0

Äntligen va Torsdagsstädningen klar! Golven dammsugade, grejer bortplockat, lite mer vårsaker framplockade och med humöret i topp!! Snart är det fredag o helg!! Fantastiskt!!

På morgonen blev det stressigt i vanlig ordning då jag har nånting att passa! Idag va det bussen som junior skulle med å åka på barnsjukhuset o hälsa på! Pjuuh!! Vi hann, men med nåder.. :-0
Sen hem igen o peta i sig lite frukost!
Efter de va det "Baby på bibblan" för mig o lillkrösa! Glad att jag Äntligen kom iväg efter alla förkylningar o sjukor + resor som varit ivägen. :-)
Jösses vad det va kuligt! Träffade lite nya mammor och barn å dessutom gillade jag verkligen upplägget!
Så nu verkligen längtar jag till nästa gång!! :-) Mycke trevligt!! Å då ska jag inte ha brådis hem heller för o ge lillan mat, utan då få de bli att ta med nå lämpligt! :-)

Imorn ska vi åka in ti stan o träffa min syster som fick barn för ett par veckor sen. Lilla Edvin! :-) Spännande o se hur stor han blitt! Hihi..
Sen är det Äntligen helg!! Hade hoppats på en sista tur med skotern, men tro faktiskt de skiter sig!! :-/ Dumt!!
Har ju som svårt jag o ta mig iväg själv eftersom ja inte får igång den själv!!!! :-/ Irriterande som tusan är det, fyy!!
Nästa maskin som landar i vårt hem SKA ha både elstart och snöre!! Sådeså!!!!

På Söndag vankas de jobb igen!! Gött de!!

Hörs o störs!! Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-04-11 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar