Träningsvärk DeLux!!1

My gaaad, hur jag kommer att må imorgon!! Min stackars kropp ha fått kämpa ikväll o det kändes riktigt gött!! Varenda muskel i kroppen ömmar redan o de komma bli en tuff dag imorn.. För att inte tala om lördan.. Jösses!!! :-0
Men, som man säger!! "De kosta o ligga på topp!!"
Å de e ju där jag vill ligga, så här e de baske mig bara att kämpa på! Hej o hå!

Hittade på ett pass som passade mig totalt!! Nu är det bara att köra!! Lite kombinerat med styrka, annat pass och promenader så ska nog denna "Barbapappakropp" få sig en ny outfit oxå ska ni se!!

Fy sjutton va roligt det va!! Men tusan vad jag komma gå som en krok imorn!! Huhu..

På Återseende!! :-)

/Mariana

Postat den 2013-04-11 i | Trackbacks ()

Postat av anna-carin den 2013-04-12 (22:18:32)

vad har du varit å tränat för nått?
Svar: Ha ju tränat Afrikansk dans!! Superkuligt!! :-)
Marriss

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar