Vemdalen - Vårforum!!0

Vilken helg, vilka människor, vilka minnen.. Jaa, de går minsan att namnsätta denna helg lite som man vill. Jag hade en sjujäkla helg, precis som det va planerat och allting va bara såå bra!! :-)
Liiiite onda armbågar efter en vurpa som ja lyckades göra o benen ömmar lite lätt efter allt dansande. :-) Hahaha..

Saknade mina små guldkorn, men väl hemma igår så fick jag välkommen-hem-kramar så det räckte o blev över! Mina godingar!! ❤
Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder från i helgen, men eftersom telefonen inte vill va me så få de bli en annan gång.
Hade en fantastisk helg som avslutades med en lååång och trevlig stund i en stuga med en massa trevliga människor!! Väl "hemma" på rummet sussade man ett par timmar innan de va dags att checka ut. Trött, men inte ens en gnutta dålig! Sköönt!! Man kunde komma hem, vara utvilad och må gott!
Å då tänker ni... "Jaaa, men nu dröjer de väl ti nästa gång?!" Jaa, de kanske det gör. Men rackarns vad man lever upp och faktiskt tar vara på tiden då man är borta. Det är en rolig känsla när man åker iväg ett par dagar å en skön o lugn känsla då man e på hemmaplan igen! :-)

Idag är en ny dag och denna har vi spenderat me Madde o Vilde nu på morgonen. Å nu snart e de dags att hämta hem junior från skolan. Börja med middan och sedan blir det möte här ikväll. Hoppas på att hinna med en sväng ti gymmet efter också, vore ju rackarns gött de!! :-)

Men nu först.. Prommis fram på byn o hämta hem Linusen! ❤

Hej på er!!!

/Mariana

Postat den 2013-04-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar