Allt händer..0

Precis allt händer nu.. Inskolningen gick toppen och både lillan o vi trivs på detta fiiina lilla dagis! Personalen är toppen på alla sätt o vis och det känns så himla rätt! Hon har verkligen varit formbar då det gäller detta må jag säga! Men samtidigt.. Hon älskar ju att leka med andra barn o få va med de större gör ju inte saken sämre heller. :-) kuligt som sjutton!!

I helgen flydde vi hemmet åter igen o drog ti stugan! Fick lite avkoppling o städning på fredagen. Å sen på lördagen drog jag o Jessica med barnen på End of SummerMeet nere på Ljunga! Mysigt med all liv o rörelse på denna lilla yta och skoj som sjutton o träffa alla fina vänner! :-)
For tillbaka ti stugan för middag uppe på Sörleringen o för piff!! Sen drog jag o Jess ner på byn igen! Boppers o Jetaway skulle ju spela.. :-) Kanoners-spelningar var det minst sagt o sen i bilen gjorde jag gonatt direkt... :-/ Trevligt sällskap?! Njäää, inte direkt!! Knasjag!!

Däremot va jag inte så utvilad o pigg som jag hade tänkt vara igår då man vaknade på ett 40-gradigt loft på morgonen.. Usch!! Trött, slut o förkylningen hade spelat upp sig rejält! Trååk!! Men vid två-snåret dök mamsen o Mike upp på nya vrålåket!! Harley Davidson minsan.. Mys!!
Såå, Linus fick sig en åktur o middag fick vi bju på! Trevlig överraskning sådär i slutet av helgen!
Sen drog dom iväg.. Såg ju bara såå sjukt mysigt ut!! :-)

Dagen idag ha varit lite mer hektisk.. Hit o dit o hem, tvätta, hänga.. Pjuuh!!
Tur man har de man gör, eller hur?! :-)
Är så trött av förkylningen så ha i skrivande stund redan lagt mig under täcket.. Behöver sömn, rehab o kärlek.. Vill bli frisk nuuu.. Hela veckan är ju uppbokad!! Hihi.. Nu kör vi!! :-)

Ger er lite Pics från helgen! Ha som sagt både varit himla avkopplande, samtidigt som vi haft ett perfekt väder och hunnit slängt in lite bus.. Som de ska vara mina vänner!! :-)
Kändes bara lite halvtråkigt o åka från stugan igår.. Vädret gjorde ju inte direkt saken sämre.. Vill nog tillbaka snart igen.. Stugmys är ju så härligt!! ❤

Natti Natti på er!! ❤

/Mariana

Postat den 2013-08-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar